طباطبایی: باروحیه و انگیزه بالایی عازم مسابقات جهانی می‌شویم/ بار روانی زیادی روی دوش ماست

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیدموسی طباطبایی درباره شرایط فرنگی کاران نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: طبق تقویم فنی فدراسیون برنامه‌های اردویی و مسابقات تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم و فردا برای حضور در مسابقات جهانی عازم بلغارستان خواهیم شد.

وی ادامه داد: کشتی در رده‌های سنی پایه از جایگاه خاصی در دنیا برخوردار است، تیم‌های ایران نیز همواره در این سال‌ها روی سکو بوده‌اند. امسال هم با روحیه خوبی عازم مسابقات می‌شویم هر چند که توقعات بالا، بار روانی سنگینی را روی دوش ما می‌گذارد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در خصوص اینکه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی روحیه خوبی به تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی تزریق کرده است تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا 4 مدال طلا گرفتیم هر چند معتقدم که اگر ناداورینبود، حداقل 6 طلا می‌گرفتیم. بچه‌ها در این ماه‌ها زحمت زیادی کشیده‌اند و امیدوارم روز مسابقه با کسب خوشرنگ‌ترین مدال مزدزحماتشان را بگیرند. بار روانی زیادی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی روی دوش ماست چرا که تمام کشورهای دنیا روی کشتی‌گیران ما حساب دیگری باز می‌کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا با 2 تغیر به رقابت‌های جهانی گام می‌گذاریم. بدون شک امسال کار سخت تری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت، اما خوشبختانه بچه‌ها از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار هستند. البته در برخی از اوزان نفرات ما کم تجربه هستند، اما تلاش می‌کنیم از نظر روحی و روانی آنها را آماده رقابت‌ها کنیم.

منبع: فارس