طباطبایی: شاهد ظهور قدرت های جدید در کاراته هستیم

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت: با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجادشده است و همچنین سرمایه گذاری های صورت گرفته،سطح فنی کشورها بیشتر شده‌ و قدرت های جدیدی شکل گرفته است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت: واقعا سطح مسابقات بالا بود. مخصوصا با تغییرات جغرافیایی که در کاراته آسیا و جهان ایجادشده است و همچنین سرمایه گذاری های صورت گرفته،سطح فنی کشورها بیشتر شده‌ و قدرت های جدیدی شکل گرفته است.
وی افزود: ما در این رویدادها یک مدال طلا که خیلی ارزشمند بود گرفتیم و دختران نیز دو مدال برنز کسب کردند که حق هر دو نفرشان رفتن به فینال بود. چند نفر از بچه های ما هم شرایط شان خوب نبود و  نتوانستند مدال آوری کنند که باید بعد از بازگشت به تهران دلایل آن را با حضور کادرفنی و کارشناسان  بررسی کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: با توجه به شرایط این دوره بازی های آسیایی، کاروان کاراته سه مدال آورد که ارزشمند بود اما  خیلی خوب نبودیم و ظرفیت بالاتری داشتیم. با این حال شخصا از عملکرد بچه ها ناراضی نیستم.
رئیس فدراسیون کاراته افرود: از اینکه مدال های کاراته به کاروان شهید حججی کمک کرد خوشحال هستیم.

طباطبائی درباره جلسه اخیر وزیر ورزش کشورمان با رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: نشستی با حضور  وزیر محترم و آقای اسپینوس و مقامات کاراته آسیا برگزار شد. رئیس فدراسیون جهانی همیشه کاراته ایران را مورد حمایت قرار داده و اینبار هم اشاره کردند که کاراته ایران از قدرت های جهان است. آقای هاشمی هم حمایت خود را از کاراته همواره اعلام کرده اند و امیدوارم نشست اخیر ایشان با رئیس فدراسیون جهانی منشا خیر باشد.

پایان پیام/