طباطبایی : نسل آینده کاراته ایران با استعدادیابی پرورش پیدا می‌کند

رئیس فدراسیون کاراته گفت: استعدادیابی یکی از کارهای مهمی است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند نسل آینده کاراته ایران را پرورش دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جلسه کمیته استعدادیابی امروز با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد. در این جلسه گزارشی از عملکرد سال گذشته ارائه شد و برنامه‌های آینده این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین با توجه به شرایط موجود و عدم امکان تشکیل رده‌های آموزشی، کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته در نظر دارد برای بالا بردن سطح علمی و افزایش دانش مربیان کلاس‌های پایه و استعدادیابی کاراته سراسر کشور، مجموعه فیلم‌های آشنایی با عوامل مؤثر بر استعدادیابی در کاراته را در ۸ قسمت تهیه‌کرده و در طول سال ۹۹ از طریق شبکه‌های اجتماعی و مجازی در اختیار مخاطبین قرار دهد.

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در جلسه مذکور ضمن تشکر از فعالیت‌های کمیته استعدادیابی در سال گذشته از جمله روز های کرونایی عنوان داشت: استعدادیابی یکی از کارهای مهمی است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند نسل آینده کاراته ایران را پرورش دهد. انتظار می‌رود این کمیته بر اساس خط مشی تعیین‌شده حرکت نماید و در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت خود را به طور جد دنبال کند.

وی افزود: برای این کار نیاز است در آینده‌ای نزدیک با برنامه‌ریزی و خرد جمعی کارشناسان نقشه راه استعدادیابی ترسیم شود.