طرح استیضاح وزیر ورزش در مجلس استارت خورد

مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس: با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، احمد راستینه، مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس در خصوص علت عدم حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان مجلس تعدادی سوال از وزیر داشتند که قرار بود امروز در کمیسیون حضور پیدا کند و به سوالات پاسخ بدهد؛ اما با توجه به اینکه نمایندگان برخی سوالات را پس گرفتند، قرار بر این شد با آمادگی نسبت به اتفاقاتی که متاسفانه به خاطر قرارداد ویلموتس رخ داده، در کمیسیون حضور پیدا کند و توضیحات لازم را ارائه دهد. قرار شد در جلسه دیگر در خدمت وزیر باشیم.

وی ادامه داد: طرح شکایت از عوامل و مسببین این مسئله به کمیسیون اصل ۹۰ اعلام شد. مقرر شد این کمیسیون با بررسی دقیق اتفاقاتی که در خصوص این قرارداد افتاده، با مسببین و عوامل مربوطه به صورت جدی برخورد کرده و محاکمه شوند.

او افزود: ادعای وزیر بر این است که قرارداد را با وکلای بسیار توانمند تنظیم کردیم و همه به ما گفته بودند که قطعاً در فیفا ما برنده این دعوا خواهیم شد. احساس می‌شود رای فیفا قبل از اینکه حقوقی باشد، جریانات سیاسی در آن حاکم بوده است. درخواست تجدید نظر داریم و آن را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: