طعنه سنگین کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران به پرسپولیس

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران به معدل تیمی پرسپولیس نمره ۱۵ داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بیژن ذوالفقارنسب در ارزیابی از بازی تیم پرسپولیس برابر النصر در دور برگشت، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس با توجه به امکانات محدودی که نسبت به تیم النصر داشت عملکرد خوبی را از خود ارائه داد و حتی موقعیت‌های خوبی داشتند که اگر گل می‌شد شرایط بهتری برای پرسپولیس رقم می‌خورد. البته نتیجه مساوی آن هم در خانه حریف بد نیست.

وی گفت: پرسپولیس از نظر ساختار تیمی نسبت به ۲ سال گذشته خیلی تغییر کرده و سطح بازیکنان آن نسبت به تغییراتی که داشته افت پیدا کرده است. به طوری که اگر بخواهیم به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس چند سال گذشته نسبت به امسال نمره بدهیم به اعتقاد من معدل تیمی پرسپولیس در ۲ سال گذشته ۱۷ است و امسال بهتر از عدد ۱۵ نمی‌توان به آن نمره داد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با وجود این که پرسپولیس در حال حاضر از بازیکنان جوان، کم تجربه و با مهارت و توانایی پایین برخوردار است و برابر تیم النصر که هزینه زیادی کرده، بازیکنان مطرح و خوبی دارد و در خانه خود بازی می‌کرد و شرایطش بهتر از پرسپولیس بود، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت و نتیجه خوبی کسب کرد.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: بازی برابر النصر در دور برگشت روحیه و اعتماد به نفس خوبی را به پرسپولیس داد و سبب شد تا بازیکنان در شرایط بهتری خود را برای بازی‌های بعدی آماده کنند.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس از موقعیت‌هایی که در این بازی کسب کرد به خوبی استفاده می‌کرد شرایط روحی بازیکنان خیلی بهتر می‌شد. به هر صورت برای بازی‌های بعدی بازیکنان باید با تمرکز و دقت بیشتری بازی کنند تا به راحتی امتیاز از دست ندهند و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس چقدر شانس قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد، افزود: قضاوت در این زمینه با توجه به این که شرایط تیم‌ها در هر بازی تغییر پیدا می‌کند، سخت است.

انتهای پیام/