طعنه ی پایت به پاریسی ها در ادامه جدال غول های فرانسوی

دیمیتری پایت بازیکن مارسی با انتشار عکسی تمسخرآمیز از تیم پاری سن ژرمن و ستاره برزیلی اش نیمار نشان داد تنش های دیدار دو تیم هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دیمیتری پایت وینگر فرانسوی باشگاه مارسی با انتشار یک عکس تمسخرآمیز از پاری سن ژرمن و ستاره برزیلی اش نیمار نشان داد که تنش های ایجاد شده بین بازیکنان دو تیم بعد از پیروزی 1-0 مارسی بر PSG همچنان ادامه دارد.

پایت تصویری از یک گروه موسیقی رپ فرانسوی را منتشر کرده که به جای سر اعضای گروه، سر بعضی از بازیکنان مارسی و سرمربی اش آندره ویاش بواش مونتاژ شده است. البته جنجالی ترین بخش این تصویر آنجا است که سر نیمار با استفاده از فوتوشاپ روی بدن سگی قرار گرفته که در دستان آلوارو گونزالس بازیکن مارسی است.

این در حالی است که بعد از دیدار دو تیم نیمار مدعی شد گونزالس به او توهین نژادی کرده و به همین خاطر بوده که در جریان بازی به او ضربه زده و اخراج شده است. البته گونزالس بلافاصله اتهامات نیمار را رد کرد و گفت او چون نمی تواند شکست را هضم کند به دنبال بهانه گیری است.

درحالیکه بعد از آرام تر شدن فضا و انتشار یک پست اینستاگرامی از سوی نیمار که سعی کرده بود موضوع را پایان یافته تلقی کند این پست اینستاگرامی پایت و توهین مستقیم او به ستاره فرانسوی بدون شک بر آتش تنش ها خواهد دمید.

انتهای پیام/