طلایی‌منش: برای جبران به تبریز می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: مقصر صد در صد شکست برابر ایرانجوان بوشهر هستم و باید این شکست را در تبریز جبران کنیم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا طلایی منش با اشاره به شکست هفته هجدهم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: اولین چیزی که به ما ضربه زد غرور ما پیش از دیدار برابر تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بود و نه باید این تیم را دست کم می‌گرفتیم.
وی افزود: ما از ابتدای فصل به دنبال ارائه فوتبال زیبا بوده‌ایم اما دیدار برابر ایرانجوان بوشهر به ما نشان داد که به فوتبال زیبا امتیازی نمی‌دهند. 
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه مستحق شکست نبودیم، گفت: بوشهری‌ها در طول ۹۰ دقیقه ۲ توپ به روی دروازه ما آوردند که توانستند روی یک ضربه پنالتی یک گل بزنند.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: گل دوم این تیم هم هر ۱۰۰ سال یکبار در فوتبال رقم می‌خورد در حالی که ما بیش از ۲۰ موقعیت صد در صد گلزنی کسب کردیم و در دقیقه ۸۸ نیز پنالتی از دست دادیم که حداقل حق‌مان تساوی بود.
 وی با بیان اینکه مقصر صد در صد این شکست من هستم، بیان کرد: به عنوان یک سرمربی بنده حق اشتباه ندارم و این دیدار درس بسیار بزرگی به ما داد و خدا را شاکر هستیم هنوز هم دیر نشده و ۸ بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: برای قرار گرفتن در صدر جدول تا به امروز بسیار تلاش کرده‌ایم و نمی‌خواهیم به راحتی این موقعیت را از دست بدهیم.
طلایی‌منش با اشاره به جنگ سخت هفته‌های آینده گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم شکست تلخ خانگی برابر ایرانجوان بوشهر را هفته آینده در دیدار برابر تیم فوتبال محتشم در تبریز جبران کنیم.
وی افزود: ما بیشتر بجنگیم بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم در پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته نوزدهم یکشنبه ۲ خرداد در تبریز به مصاف تیم فوتبال محتشم تبریز برود.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)
نتیجه و خلاصه بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)
نتیجه و خلاصه بازی های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)

انتهای پیام /