طلسم طارمی روی عدد هفت مانده است

تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته (یکشنبه) با حضور مهدی طارمی در خانه با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم ویزلا عبور کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازی راحت پورتو در خانه و برد پرگل برابر ویزلا، این ذهنیت را ایجاد کرد که مهاجم ایرانی فوتبال پورتو بتواند طلسم گل نزدن‌های خود را در این بازی بشکند؛ طلسمی که روی عدد هفت گل ثابت مانده و در حال رسیدن به ۵۰ روز ناکامی در گشودن دروازه حریفان است.

اما چرا طارمی نشانی از روزهای اوج خود ندارد؟ برخی از کارشناسان باور دارند که ناکامی طارمی از زمانی آغاز شد که او در توئیتی نسبت به اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران موضع‌گیری کرد و رسما وارد حاشیه شد. این حاشیه موجب شد تا طارمی در اوج ۲ بازی فوتبال کشورمان در برابر سوریه و لبنان را از دست دهد.

ناکامی طارمی در گلزنی نه تنها موجب خواهد شد که وی مانند گذشته در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران نباشد بلکه پسر بوشهری فوتبال ایران را از کورس آقای گلی لیگ پرتغال نیز خارج خواهد کرد. وی اکنون با نفر نخست گلزنان این لیگ ۶ گل اختلاف دارد. در لیگ پرتغال داروین نونیز با ۱۳ گل در صدر قرار دارد. نونیز در تیم فوتبال بنفیکا توپ می زند.

نزدیک‌ترین تعقیب کننده نونیز، لوئیز دیاز همبازی طارمی است که تا کنون موفق شده ۱۲ بار دروازه حریفان را باز کند. طارمی با هفت گل زده جایی در بین پنج گلزن کنونی لیگ پرتغال ندارد.

بیشتر بخوانید:
ویتور برونو: چرا انقدر روی طارمی زوم هستید؟
بازگشت طارمی به ترکیب پورتو با پستی جدید
جایزه مرد سال آسیا از دست آزمون و طارمی پرید/خبری از ایرانی‌ها در میان…

انتهای پیام /