طهماسبی : استقلال با این بازی هواداران را امیدوار کرد و شایسته قهرمان شدن است

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال با این بازی که انجام داد هواداران را امیدوار کرد که می‌ تواند در هفته‌ های آینده با افزایش تعداد موقعیت‌ هایش قهرمان شود این تیم که توانست نساجی را جلوی تماشاگران پرشورش تا این اندازه تحت فشار قرار بدهد شایسته قهرمان شدن است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال درباره دیدار مقابل نساجی اظهار داشت:باعث تاسف است که موقعیت‌های خوب استقلال در ۲۰ دقیقه اول بازی یکی بعد از دیگری هدررفت.

وی افزود: اگر کسی به خرافات اعتقاد داشت باید می‌گفتیم دروازه تیم نساجی در نیمه اول طلسم شده بود وگرنه آن همه توپ که به در و دیوار دروازه حریف می‌خورد باید حداقل یک یا دو بار دروازه نساجی را فرو می‌ریخت.

بازیکن قدیمی‌ استقلال اضافه کرد: متاسفانه استقلال در قائمشهر بد آورد وگرنه می‌توانست نتیجه مورد نظر خودش را بگیرد و ششمین پیروزی متوالی اش را بدست بیاورد اما روز بدشانسی استقلال بود چون نه تنها توپهایش به تیر دروازه می‌خوردند بلکه ضربات بازیکنان هم از نزدیکی دروازه بیرون میرفت.

طهماسبی خاطر نشان کرد: نساجی تا دقیقه ۲۵ بازی اصلاً توپی به سمت دروازه استقلال نیاورد اما این طبیعت فوتبال است که یک تیم بعد از چند ناکامی‌متوالی یک مرتبه شوکه می‌شود. استقلال بعد از دقیقه نیم ساعت اول یکمرتبه وا داد و نساجی فرصت پیدا کرد تا کمی‌به دروازه این تیم فشار بیاورد. با این همه استقلال در نیمه دوم باز هم فشار زیادی آورد و خوشبختانه مطهری گل زد. اما اگر آن شوت ایوب کلانتری نبود استقلال هرگز گل نمی‌خورد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: واقعاً شوت کلانتری غیرقابل مهار بود. اصلا نمی‌توان حسینی را روی این گل مقصر دانست چون ضربه ای که کلانتری زد شبیه به ضربات کریستیانو رونالدو بود و با نوک پا توپ را طوری به سمت دروازه استقلال زد که هرکسی جای حسینی بود دروازه‌اش باز می‌شد.

وی همچنین درباره عملکرد کلی استقلال تصریح کرد: استقلال با این بازی که انجام داد هواداران را امیدوار کرد که می‌تواند در هفته‌های آینده با افزایش تعداد موقعیت‌هایش قهرمان شود. این تیم که توانست نساجی را جلوی تماشاگران پرشورش تا این اندازه تحت فشار قرار بدهد شایسته قهرمان شدن است.

طهماسبی ادامه داد: فارغ از نتایج دیگر رقبای جدی، فاصله استقلال با صدر جدول هنوز زیاد نیست و در بازی‌های آینده می‌توان این فاصله را کم کرد. چون مطمئناً تیم‌های پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز از دست می‌دهند.

انتهای پیام/