طیبی:کمالوند به مدیران نفت پیام داده کاری می‌کنم تا فوتبال طیبی تمام شود

ما در تهران اردو داشتیم که تیم پدیده هم در هتلی که اقامت داشتیم، اردو زده بود. من در هتل رضا مهاجری را دیدم و به رسم ادب با او سلام و احوالپرسی کردم .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، طیبی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:ما در تهران اردو داشتیم که تیم پدیده هم در هتلی که اقامت داشتیم، اردو زده بود. من در هتل رضا مهاجری را دیدم و به رسم ادب با او سلام و احوالپرسی کردم و دقایقی باهم حرف زدیم که فراز کمالوند این صحنه را دیده و برایش این سوءتفاهم ایجاد شده بود که من می‌خواهم به پدیده بروم در حالی که اصلاً اینطور نبود و من فقط می‌خواستم با مهاجری سلام و احوالپرسی کنم. اگر قرار بود به پدیده بروم پس چرا با نفت قرارداد امضا کردم؟

وی افزود: کمالوند بعد از دیدن این صحنه به مدیران نفت مسجدسلیمان پیام داده و گفته بود من کاری می‌کنم تا فوتبال محمد طیبی تمام شود و حتی جالب است که خود این مربی چنین پیغامی را به من نشان داد. وقتی این پیام را دیدم واقعاً احساس بسیار بدی پیدا کردم و فکر می‌کنم بهترین تصمیم این بود که در نهایت جدا شوم. من هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم و وقتی سرمربی سابق خودم را می‌بینم به رسم ادب باید سلام و احوالپرسی کنم و چیز دیگری در آن گفت‌وگو مطرح نشد که و برای کمالوند سوءتفاهم ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:
کمالوند: به وزیر سابق وزارت نفت؛ 72 ساعت فرصت می دهم
مشکل‌عجیب سرمربی نفت‌مسجدسلیمان؛ کمالوند همچنان سرمربی سایپا است
هافبک استقلال رسما شاگرد کمالوند شد

انتهای پیام /