طیبی: بازی با بنفیکا برایم هیجان‌انگیز است/ آرزویم قهرمانی در اروپا است

 تیم فوتسال پالما در این فصل دست به کار بزرگی زده و همراه با حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی خود به مرحله Final Four (نیمه نهایی) فوتسال اروپا صعود کرده است.

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  این تیم اسپانیایی که نخستین حضورش در این رقابتها را تجربه می‌کند، روز ۱۵ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی با تیم بنفیکا پرتغال مواجه می‌شود و در صورت شکست این تیم راهی فینال می‌شود.

اهمیت کار پالما زمانی بیشتر می‌شود که بارسلونا دیگر تیم اسپانیایی و مدافع عنوان قهرمانی در اروپا نتوانست به جمع چهار تیم برتر راه یابد و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های پالما اسپانیا، بنفیکا و اسپورتینگ پرتغال و اندرلخت بلژیک صورت خواهد گرفت.

پالما که میزبانی این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورده است، امیدوار است با حمایت هواداران و تلاش بازیکنانش به فینال برسد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این آرزویی است که حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و یکی از نفرات کلیدی پالما در این فصل آن را بر زبان می‌آورد.

کاپیتان ایران که دو سال در بنفیکا بازی کرده بود، حالا برای رسیدن به فینال اروپا باید برابر تیم سابق خود قرار بگیرد و لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن تیم دیگری تجربه کند.

«دو سال خیلی خوب در بنفیکا داشتم و اتفاقات خوبی برایم در این تیم افتاد. جذابیت فوتسال همین است. در مرحله Final Four لیگ قهرمانان با آنها دیدار می‌کنم. این برایم یک بازی هیجان انگیز است.» اینها جملاتی است که طیبی پس از بازی تیم ملی ایران برابر ازبکستان در واکنش به احساسش از تقابل با تیم و همبازی‌های سابق خود عنوان می‌کند.

طیبی پیش از این با تیم‌های غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده بود. یک عنوان چهارمی، دو عنوان سومی و یک عنوان نایب قهرمانی اما هنوز نتوانسته جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.

کاپیتان ایران در این خصوص می‌گوید: «آرزویم قهرمانی در اروپا است. همه عناوین دیگر را به دست آورده‌ام و فقط قهرمانی در اروپا باقی مانده است. امیدوارم با تیم پالما این قهرمانی را تجربه کنم.»

پالما در این فصل از مسابقات لیگ اسپانیا با ۵۶ امتیاز و یک اختلاف نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم صعودش به مرحله پلی آف را قطعی کرده است و در تلاش است تا عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا را هم از دست بارسلونا در بیاورد.

اما آیا پالما می‌تواند با شرایطی که در اسپانیا دارد از پس بنفیکایی بر بیاید که این فصل از شرایط ایده آل دور شده و بعد از اسپورتینگ لیسبون و براگا در رده سوم جدول قرار دارد؟ طیبی در این خصوص می‌گوید: «ما تیم درجه یکی داریم. تلاش می‌کنیم مقابل بنفیکا برنده باشیم.»

انتهای پیام/