ظاهرا سرپرست و اعضای کادر فنی استقلال قوانینی که در مورد تعویض وجود دارد را نمی دانستند!

استقلال در بازی روز گذشته برابر پیکان ابتدا دو تعویض تکی انجام داد، به این شکل که داریوش شجاعیان جانشین آرش رضاوند شد و در اواسط نیمه دوم هم سبحان خاقانی به جای احمد موسوی وارد زمین شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، اعضای تیم استقلال ظاهرا از قوانین تعویض خبر نداشتند و به همین دلیل در جریان بازی برابر پیکان اتفاق عجیبی رخ داد. ماجرا از این قرار است که بعد از شیوع ویروس کرونا به تیم ها این اجازه داده شده که در هر بازی 5 تعویض انجام بدهند اما آن ها می توانند در هر بازی در 3 مقطع زمانی این کار را انجام دهند. فیفا این قانون را برای این وضع کرده که از اتلاف وقت در بازی ها جلوگیری شود.

اما استقلال در بازی روز گذشته برابر پیکان ابتدا دو تعویض تکی انجام داد، به این شکل که داریوش شجاعیان جانشین آرش رضاوند شد و در اواسط نیمه دوم هم سبحان خاقانی به جای احمد موسوی وارد زمین شد.

با این شرایط اگر فکری می خواست از هر 5 تعویض خود استفاده کند باید 3 تعویض همزمان انجام می داد اما در اواخر بازی اتفاق عجیبی رخ داد. در دقیقه 88 بازی کتف مسعود ریگی در رفت و اعضای کادر فنی استقلال می خواستند فرشید باقری را وارد زمین کنند. غاقل از آنکه اگر این تعویض را به صورت تکی انجام می دادند دیگر قادر نبودند بازیکن دیگری را وارد زمین کنند.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| حضور فرزند میلیچ/ صحبت فکری با رضاوند
امیرآبادی: چرا هواداران استقلال اننقدر عجله دارند؟
ریگی: مصدومیتم چندان جدی نیست/ زودی می توانم در تمرین استقلال شرکت کنم

انتهای پیام/