عابد حقدادی: حواشی دست‌مان را در چانه‌زنی بست

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما تلاش کردیم ۵ ورزشکار به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم اما حواشی دست‌مان را در چانه زنی بست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه، عابد حقدادی در نشست خبری پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهارداشت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با زحمات کادر فنی و گزینش‌های متعدد از مسابقات قهرمانی کشور، تعدادی از ورزشکاران انتخاب شدند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: ورزشکاران ما در ۳ کاپ جهانی شرکت کردند و نتایج خوبی کسب کردند که همین باعث شد ارزیابی از ورزشکاران داشته باشیم. در نهایت انتخابی‌هایی درون اردویی برگزار شد که ۴ ورزشکار اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شدند. امیدواریم که بهترین نتایج را در این بازی‌ها رقم بزنند.

حقدادی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص آخرین وضعیت لایسنس ورزشکاران اعزامی، عنوان کرد: بحث تمدید لایسنس‌ها باید مدارکی تکمیل و ارسال شود. درباره خسرونژاد برای تمدید لایسنس اصلاحاتی انجام و ارسال شد. مشکل خاصی نیست و شاید همین امروز لایسنس او در سایت جهانی قابل رویت باشد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا ملی‌پوشان در بخش تیمی هم رقابت خواهند کرد یا خیر گفت: ما از روز اول بحث‌مان این بود پروتکلی که بازی‌ها دارد را انجام دهیم. همه تیم‌ها ۵ نفره شرکت می‌کنند با یک نفر رزرو. ما هم تلاش‌مان را کردیم که ۵ نفر اعزام کنیم اما حواشی و بحث لایسنس دست و پای ما را در چانه‌زنی بست.

حقدادی افزود: تلاش کردیم تیم ۵ نفره باشد اما عدم اطمینان از اعزام ورزشکاران برای فدراسیون باعث شد نتوانیم چانه‌زنی کنیم. ۲ هفته اخیر هم تلاش کردیم، کمیته قول مساعد داد اما آنچه در ستاد عالی مصوب شد همان ۴ نفر بود. بحث کیفی هم مزید بر علت شد. ۳ همراه قرار بود با تیم اعزام شود، خودم هم از یک ماه پیش گفته بودم به کمیته که اعزام نمی‌شوم و ترجیح می‌دهم یک مربی همراه تیم برود.چون به توان فنی مربی و تیم کمک می‌کند و به سود ژیمناستیک است اما متاسفانه در بحث جایگزینی مربی هم اقدامی نشد و با ۲ مربی تیم را اعزام می‌کنیم. من انتظار داشتم به جای خودم یک مربی اعزام شود که نشد. آنجه د ستاد بازی‌ها تصویب شده می‌پذیریم و برای کاروان آرزوی موفقیت داریم.

پایان پیام/