عاشوری: در حال حاضر صحبت کردن در مورد صعود خیلی جالب نیست

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: در حال حاضر خیلی زود است در مورد شرایط صعود صحبت کنیم. هر تیمی هم الان بخواهد در مورد صعود صحبت کند خیلی جالب نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محسن عاشوری سرمربی بادران تهران پس از بازی مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: متاسفانه یک اشتباه تیم‌مان را ده نفره کرد. اشتباهات جزو اتفاقات جدانشدنی فوتبال است اگر بخواهیم به شرایط خوبی برسیم باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم.
عاشوری ادامه داد: پس از ده نفره شدن بازیکنان زحمات خود را کشیدند و تلاش زیادی کردند در 15 دقیقه پایانی نیمه اول کنترل بازی در اختیار ما بود ولی این اتفاق باید قبل از این دقایق اتفاق می افتاد. شرایط در دقایق ابتدایی بازی به گونه ای بود که این اتفاق مخصوصا بین بسیاری از تیم های جوان که در چند دیدار موفق بودند، می افتد.
سرمربی بادران افزود: به غیر از چند نفر بقیه بازیکنان ما جوان هستند به هر حال زحمات خود را در بازی کشیدند‌. تیم فحر هم تیم خوب و قابل احترامی است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. پیش بینی من این بود که بازی خیلی بهتر از این شود اما فکر می کنم شرایط و کیفیت زمین پس از یک مدت بارندگی در اسلامشهر پایین آمده است که این در روند بازی نیز تاثیر داشت.
وی اضافه کرد: در مجموع خوشحال هستم که این اتفاق در هفته های ابتدایی رخ داد و هنوز فرصت زیادی داریم هر چند که در هر بازی باید حداکثر و یا حداقل امتیازات را کسب کنیم.
عاشوری بیان داشت: نیمه دوم بازیکنان تلاش زیادی کردند اما به هر حال فوتبال است و برد و باخت دارد. این بازی را فراموش می کنیم و باید به فکر بازی های بعدی باشیم. بایستی نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم تا به شرایط بهتری برسیم.
سرمربی بادران در پاسخ به این سوال که آیا در پایان فصل به هدف خود یعنی صعود به لیگ برتر خواهند رسید گفت: همه تیم های حاضر در لیگ یک هدف‌شان صعود به لیگ برتر است ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و برای تحقق این امر نیز حرف و شعار فایده ای ندارد و باید ابزار مناسبی داشت. با هماهنگی با باشگاه و حسن نیتی که مسئولان باشگاه دارند کادرفنی و بازیکنان، مجموعه بادران مصمم هستند تا در فصل جاری به لیگ برتر صعود کنند که تمام تلاش‌مان نیز برای تحقق این امر مهم است ولی باید در این راه تمرینات بهتر و منظم و تلاش بیشتری داشته باشیم.
عاشوری تصریح کرد: تا نیم فصل با این بازیکنان کار را ادامه می دهیم و اگر در نیم فصل احتیاج باشد تیم را تقویت می کنیم ولی در مجموع در حال حاضر خیلی زود است در مورد شرایط صعود صحبت کنیم. هر تیمی هم الان بخواهد در مورد صعود صحبت کند خیلی جالب نیست.
وی در پایان در مورد آخرین وضعیت مرتضی کرمانی مقدم اظهار داشت: بازیکنان، کادرفنی و مجموعه بادران خیلی دوست دارند که ایشان خیلی زود به تیم برگردد او سابقه حضور 2 ساله در این تیم داشته و شناخت خوبی از مجموعه دارد. با درخواست من و همکاری فرشاد پیوس سرمربی ویستاتوربین کرمانی مقدم به کادرفنی بادران اضافه شد تا شرایط تیم را ما بهتر کنیم.

انتهای پیام/