عاشوری: در عین شایستگی نتیجه را واگذار کردیم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما مهم این است که در نهایت ما به صدر برسیم با همتی که بازیکنان دارند و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم به احتمال فراوان این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن عاشوری پس از دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما علی‌رغم اینکه بازی را خوب شروع کردیم اما بد به پایان رساندیم. در عین شایستگی که مخصوصا در نیمه دوم داشتیم باز هم بر روی عدم تمرکز در ضربات  ایستگاهی در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرده و در نهایت نتیجه را به حریف واگذار کردیم.
عاشوری ادامه داد: به هر حال این بازی برای ما تمام شد به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به نظر من در نیمه اول تیم شاهین بهتر از ما ظاهر شد اما در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم سعی کردیم کنترل و مالکیت توپ را به دست آوریم این اتفاق نیز رقم خورد و موقعیت های زیادی را به دست آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایی که به دست آوردیم نهایت استفاده را ببریم به هر حال این بازی برای ما تمام شد و باید تیم را برای مسابقه بعدی برابر نود ارومیه که در ورزشگاه خانگی مان برگزار خواهد شد مهیا کنیم.
سرمربی بادران افزود: امیدوارم سیرمان را که برخی مواقع با نوساناتی روبرو است به یک سیر متعادل و خوب تبدیل کنیم.
وی در خصوص قضاوت کوبل داوری بیان داشت: داوری مشکلی نداشت. کوبل داوری قضاوت خوبی داشت و داور در اکثر صحنه ها حضور می یافت.
عاشوری تصریح کرد: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما مهم این است که در نهایت ما به صدر برسیم با همتی که بازیکنان دارند و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم به احتمال فراوان این اتفاق خواهد افتاد البته این احتمال وجود دارد که صدرنشینی ما با تأخیر صورت بگیرد اما من مطمئن هستم که تیم ما لیاقت صدرنشینی را دارد و این در صورتی است که باید ابتدا ایرادات کوچک فنی که در تیم وجود دارد را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)
نتیجه و خلاصه بازی های هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)
نتیجه و خلاصه بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال(آزادگان)

انتهای پیام /