عاشوری: سعی کردیم نقاط قوت حریف را از کار بیاندازیم

سرمربی بادران تهران گفت: همه ما و عوامل اجرایی مسابقه موظف هستیم برای حفظ سلامتی بازیکنان تصمیم های خوب بگیریم.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن عاشوری پس از برتری تیمش مقابل تیم شهرداری آستارا اظهار کرد: به تیم شهرداری آستارا خسته نباشید می گویم این تیم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد امیدوارم مشکلات مالی این تیم هر چه زودتر حل شود تا بتوانند از اعتبار فوتبال گیلان و شهر آستارا که بازیکنان خوبی را به کشور معرفی کرده دفاع کنند.
عاشوری افزود: بازیکنانم بازی منطقی را ارائه دادند تیم حریف از قدرت بدنی خوبی برخوردار است از همین رو سعی کردیم نقاط قوت آنها را از کار بیاندازیم و از سرعت مهاجمان مان استفاده کنیم که فکر می کنم اگر دقت بیشتری می کردند می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.
سرمربی بادران افزود: در مجموع بازی خوبی بود هرچند بازی در زمین چمن مصنوعی برگزار شد و اثرات منفی آن بعدا در مفاصل بازیکنان نمایان می شود ولی با این وجود زمین صاف و همواری بود که توانستیم فوتبال خوب و بهتری به نمایش بگذاریم.
وی در خصوص اعتراض خود به داور چهارم بازی بیان کرد: طبق قوانین جدید تیم ها این اجازه را دارند که در سه تایم غیر از تایم استراحت از تعویض پنجم استفاده کنند ما نیز در نیمه دوم بازی می خواستیم دو تعویض همزمان انجام دهیم که با اشتباه داور چهارم این تعویض همزمان که به تعویض پنجم ما منجر می شد صورت نگرفت. ما مربیان قبل از بازی ها برای تعویض ها برنامه ریزی می کنیم چه اشکالی دارد که داور به اشتباه خود اعتراف کند اعتراف داورها به اشتباهات خود قابل تحسین است اما اینکه بازیکن من دچار پارگی کشاله شود چه کسی پاسخگوی بازیکن خواهد بود حتی خود من باید به باشگاه پاسخگو باشم چرا که نیم فصل روی این بازیکن حساب باز کرده و بازیکن دیگری را جذب نکردم برای همین باید از این بازیکن در طول فصل محافظت کنم.
عاشوری ادامه داد: همه ما و عوامل اجرایی مسابقه موظف هستیم برای حفظ سلامتی بازیکنان تصمیم های خوب بگیریم با این حال داوری در مجموع خوب بود تیم داوری قضاوت خوبی داشت و بر بازی مسلط بودند اما تنها این موضوع جزو نکات منفی داوری این بازی بود.
سرمربی بادران در خصوص درگذشت نادر دست نشان و برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی گفت: پروتکل ها متاسفانه به خوبی رعایت نمی شوند اوایل شیوع ویروس کرونا سخت گیری ها برای اجرای پروتکل ها بیشتر بود اما الان این سخت گیری ها کمتر شده است.
وی افزود: ما و باشگاه تا جایی که توان داشته باشیم از سلامتی بازیکنان محافظت می کنیم ولی باید عوامل اجرایی مسابقات نیز بر ورزشگاه ها نظارت داشته باشند تا پروتکل ها به نحواحسن رعایت شود جا دارد به جامعه ورزش مخصوصا فوتبالی ها تسلیت بگویم که افرادی دلسوز به مانند نادر دست نشان، مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم که می توانستند زندگی شان ادامه داشته و به مردم انرژی بدهند. نادر دست نشان بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده و خدمات زیادی برای فوتبال مخصوصا فوتبال شمال کشور و مازندران ارائه داده است.

انتهای پیام /