عاشوری: فوتبال باید بدون حاشیه و جار و جنجال باشد

سرمربی خیبر خرم‌آباد گفت: مصاحبه برخی سرمربیان در خصوص خیبر ذهنیت منفی روی داوران بوجود می‌آورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محسن عاشوری پس از باخت تیمش برابر سایپا در هفته پنجم لیگ یک جام آزادگان بیان کرد: تیم‌های پایین جدول زمانی که مقابل صدرنشین قرار می‌گیرند سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اینکه خیبر علیرغم باخت امروز تاکنون عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است، تاکید کرد: عملکرد یک تیم را آخر فصل ارزیابی می‌کنند و زمانی می‌توانیم بگوییم خوب بوده‌ایم که به هدفمان رسیده باشیم.

عاشوری با اشاره به بازی امروز مقابل سایپا گفت:  ما در این بازی شکل و فرم بازی قبل را به هیچ وجه نداشتیم و نتوانستیم خوب ظاهر شویم و این قضیه باید مورد بررسی قرار گرفته و کارشناسی شود.

سرمربی خیبر در ادامه گفت: در دو سه هفته اخیر متاسفانه مصاحبه‌هایی از سوی برخی همکاران ما بعد بازی‌ها انجام شد که نتایج بازی خیبر را به داوران نسبت می‌دادند.

عاشوری تصریح کرد: ما بالاخره کار فنی و تاکتیکی خود را در خیبر جهت کسب نتایج مطلوب انجام می‌دهیم ولی باید قبول کرد مصاحبه‌ها خواه ‌ناخواه ذهنیت منفی در داوران به وجود می‌آورد.

 سرمربی خیبر خاطرنشان کرد: بازی امروز می‌توانست با توجه به شرایط زمین و بازیکنان خوبی که دو تیم در اختیار داشتند سرعت زیادی داشته باشد.

وی افزود: باید واقع‌بینانه  به فوتبال نگاه کنیم و ببینیم در شرایط فعلی چه عواملی باعث می‌شود فوتبال بهتری انجام داد. الان هم تماشاگر وجود ندارد و مجبور است از تلویزیون پای مسابقه ما بنشیند و تنها فوتبال زیبا می‌تواند او را راضی کند فوتبالی که بدون حاشیه و جار و جنجال باشد.

عاشوری بیان کرد: کادر فنی و نیمکت ما فکر می‌کنند با این رفتارهایی که حریفان و نیمکت آنها مقابل ما انجام می‌دهند اگر نخواهند مقابله به مثل کنند بازی‌ها را می‌بازیم.

این بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی خیبر تصریح کرد: ذهنیت بسیار بدی بوجود آمده است ولی امیدوارم تیمم تمرکزشان به بازی‌ها باشد و من هم ایرادهای خیبر را برطرف کنم.

وی اضافه کرد: این باخت خیبر اتفاق بود و خوشبختانه در هفته پنجم رخ داد و نتایج سایر بازی‌ها برایم مهم نیست.

عاشوری با بیان اینکه با این باخت نباید به هیچ وجه ناامید شویم، خاطرنشان کرد: خیبر باید با اقتدار در زمین بازی کرده و موقعیت‌های زیادی ایجاد کند، هر چند امروز روزمان نبود و از فرم خارج شدیم ولی این باخت تلنگری برای بازیکنان و کادر فنی است.

بیشتر بخوانید:

خلاصه و نتیجه بازی سایپا تهران 2 –1 خیبر خرم آباد
دلیل غیبت حسینی در بازی استقلال – خیبر
نتیجه و خلاصه بازی استقلال 2 – 1 خیبر خرم آباد

انتهای پیام/