عالمی: درد باشگاه استقلال باید درمان شود

پیشکسوت باشگاه استقلال خواهان درمان شدن درد این باشگاه شد تا آبی‌پوشان در آینده شرایط بهتری داشته باشند.
 

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ ایمان عالمی درباره مشکلات تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه می‌دانند استقلال در سال‌های اخیر مشکلات مدیریتی داشته است. حق طبیعی هواداران است که تیم‌شان بتواند پیش از آغاز فصل شرایط خوبی برای یارگیری و آماده‌سازی داشته باشد، اما همیشه در این مقطع فصل، تغییرات مدیریتی اتفاق می‌افتد که روی روند تیم تأثیرگذار می‌شود. باید این درد درمان شود تا هر سال بدتر شود.

«باشگاه استقلال شرایط خوبی ندارد و نتوانسته است بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کند.»، وی با بیان این جمله افزود: علی خطیر به تازگی آمده است و می‌خواهد مشکلات را مدیریت کند. تا جایی که می‌دانم استقلال 600 میلیارد تومان بدهی دارد و وضعیت این تیم سخت و دشوار است. تجربه‌ام به من می‌گوید شرایط استقلال خوب پیش نمی‌رود و اگر مسابقات شروع شود این روند باز هم ادامه خواهد داشت. نبود بازیکن و مشکلات مالی اجازه نمی‌دهد استقلال آنطور که باید و شاید عملکرد موفقی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بحث کاهش قرارداد بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان قرارداد حرفه‌ای می‌بندند. مدیری تصمیم گرفت که این مدلی قرارداد ببندد و حالا که بحث کاهش قرارداد مطرح شده است، بازیکنان مقصر نیستند، ولی به خاطر شرایط باشگاه، دو طرف باید تصمیم درستی بگیرند. حق بازیکن است که باشگاه به تعهداتش در قبال او عمل کند. این وسط یکسری‌ها وارد می‌شوند و بین مدیرعامل و بازیکن قرار می‌گیرند که دودش به چشم دو طرف می‌رود. بازیکن قراردادش را حرفه‌ای امضا کرده و تصمیم با خودش است، ولی در مجموع باید کمک کنند که این مرحله طی شود.

انتهای پیام/