عبداللهی : لیگ را ادامه دهیم تا سال بعد مشکل نداشته باشیم

گفته بودند می‌توانیم تمرینات را از 15 اردیبهشت از سر بگیریم که این اتفاق نیفتاد. منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ هستیم تا تمرینات را شروع کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، عبداللهی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت : گفته بودند می‌توانیم تمرینات را از 15 اردیبهشت از سر بگیریم که این اتفاق نیفتاد. منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ هستیم تا تمرینات را شروع کنیم. هر کسی از منافع خودش صحبت می‌کند، اما اگر قرار است سلامتی یک نفر هم آسیب ببیند، بهتر است مسابقات برگزار نشود.
عوامل برگزاری رقابت‌ها، داوران و خبرنگاران هم در بازی‌ها دخالت دارند و ممکن است سلامت آنها به خطر بیفتد. اگر برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که به مسابقات سال آینده لطمه‌ای نزند، بهتر است رقابت‌های امسال ادامه یابد. البته باید در نظر داشته باشیم که لیگ سه ماه تعطیل بوده و بعضاً اتفاقاتی در زمین مسابقه می‌افتد که از دست ما خارج است. تاکنون بیشتر بازیکنان 50 درصد حقوق خود را دریافت کرده‌اند و مطالبات آنها از سال‌های گذشته پرداخت شده است.
اگر باقیمانده پول وزارت نفت پرداخت شود، مدیریت حتماً به تماس‌ها پاسخ می‌دهد. مرادی تلاش می‌کند پول اعضای تیم را پرداخت کند و با طلبکاران به توافق برسد.

بیشتر بخوانید :

عبداللهی : فرصت آماده سازی برای ادامه لیگ کم است