عبدی با پرسپولیس قرارداد جدید خواهد بست

مهاجم جوان پرسپولیس با این تیم قرارداد جدید خواهد بست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی عبدی گلزن ترین بازیکن پرسپولیس پس از جدایی علی علیپور است. مهاجم جوانی که در همان چند ماه حضور کالدرون در پرسپولیس کشف شد و در بازی های مهم پرسپولیس گلزنی کرد تا اسم خود را بر سر زبان ها بیندازد.

اما درنهایت این درخشش فصل قبل فروکش کرد و یحیی گل محمدی به او کمتر از همیشه میدان داد. یحیی گل محمدی اعتقاد دارد مهدی عبدی دوندگی کمی در خط حمله دارد و به همین دلیل کمتر به او میدان داد اما باز هم با این شرایط عبدی بهترین گلزن فصل قبل پرسپولیس بود.

در هفته های اخیر صحبت های زیادی در مورد احتمال انتقال عبدی به تیم های اروپایی منتشر شد و حتی باشگاه پرتغالی چاوز نیز اصرار زیادی به جذب او داشت اما سرمربی تیم پرسپولیس با این پینشهاد مخالفت کرد تا عبدی یک فصل دیگر در جمع سرخ ها ماندنی شود.

در این میان شنیده می شود عبدی با توجه به مخالفت باشگاه پرسپولیس برای جدایی از جمع سرخ ها، به دنبال آن است رقم قرارداد خود را افزایش دهد. آن هم در شرایطی که قرارداد عبدی با توجه به رقم هایی که در نقل و انتقالات این فصل بین باشگاه ها و بازیکنان جا به جا می شود بسیار کم است و به همین دلیل رضا درویش نیز با این درخواست تا حدودی موافقت کرده است. از این رو به احتمال زیاد عبدی طی روزهای آینده با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد جدیدی را خواهد بست.

بیشتر بخوانید:

غیبت گل‌محمدی در بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل کسالت
توافق سازمان لیگ با پرسپولیس در مورد تبلیغات محیطی تکذیب شد
گل محمدی تست اکو قلب داد و مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد

انتهای پیام/