عربشاهی:بازی جوانمردانه ای را بین بازیکنان پرسپولیس و سپاهان شاهد بودیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر تیم سپاهان گفت: این بازی در زمین بی طرف برگزار شد. یکی از زیباترین بازی‌های ۲ تیم را شاهد بودیم. بازی سرعت بالایی داشت و ضریب اشتباهات خیلی کم بود و هر ۲ تیم فوتبال تاکتیکی و تیمی ارائه دادند. نکته قابل توجه این بود که بازی بدون حاشیه برگزار شد.

بازی جوانمردانه ای را بین بازیکنان پرسپولیس و سپاهان شاهد بودیم 

او ادامه داد: حاشیه‌ای بین بازیکنان پرسپولیس و سپاهان ایجاد نشد و آن‌ها فوتبال بازی کردند. بازی جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم. هر ۲ تیم با برنامه بودند. تیم پرسپولیس تغییراتی در چند پست داشت. امیری سمت راست بازی کرد و به داخل محوطه جریمه سپاهان نفوذ می‌کرد. عالیشاه، کمال کامیابی نیا و سرلک جزء بازیکنان خوب پرسپولیس بودند. کار تیمی و تاکتیکی موضوع مهمی بودند و خیلی خوب بازیکنان همدیگر را پیدا می‌کردند و کار‌های ترکیبی عالی بود.

عربشاهی گفت: هر ۲ تیم فشار می‌آوردند و بازیکنان خیلی خوب به فاز حمله اضافه می‌شدند. تیم پرسپولیس باید سعی کند نفراتش در ۱۸ قدم حریف زیاد باشند و وینگر‌های چپ و راست باید به خط حمله اضافه شوند که در بازی با سپاهان شاهد بودیم.

کار تیمی مدافعان پرسپولیس  با مدیریت سیدجلال حسینی رخ داد 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس دفاع نمی‌کرد و بازیکنان این تیم  در جریان بازی وقتی تیم مقابل فشار می‌آورد،  در کار تیمی  منظم بودند. به نظرم این موضوع با مدیریت سیدجلال حسینی اتفاق افتاد. زمانی که تیم سپاهان حمله می‌کرد، بازیکنان در خط دفاع  خیلی خوب سازماندهی می‌شدند. هافبک‌های پرسپولیس جلوی مدافعان بودند و اجازه نمی‌دادند که شرایط ایده آل برای تیم سپاهان فراهم شود.

ششمین قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست

او گفت: اگر یحیی گل‌محمدی نفرات خود را به خوبی در داخل زمین مسابقه بچیند و از احتیاط خودش کم کند و ریسک پذیر باشد، تیم پرسپولیس توانایی این را دارد که برای ششمین بار قهرمان شود و دور از دسترس نیست. درست است که توقع هواداران زیاد است و دوست دارند تیم محبوبشان قهرمان شود، اما دور از انتظار نیست. امسال می‌توانیم به سمت قهرمانی برویم؛ به شرطی که گل محمدی در چیدمانش دقت بیشتری داشته باشد. به نظرم تیم پرسپولیس شکل خود را پیدا کرده است و به تدریج  شرایط ایده آل برای سرخپوشان به وجود می‌آید.

از انتخاب نشدن مدیرعامل پرسپولیس تعجب می کنم 

عربشاهی درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من تعجب می‌کنم که وزیر ورزش چرا مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص نمی‌کند. مدیریت باشگاه مشخص است و صدری قوی است. کار بلدی مدیرعامل خیلی مهم است. صدری نشان داده که مدیر توانمندی است. من از وزیر ورزش می‌خواهم به جای این که یک مدیرعامل تازه وارد برای سرخپوشان انتخاب کند، صدری را به عنوان مدیرعامل منصوب کند.

او گفت: به نظرم برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در زمین بی طرف اتفاق خوبی نبود. ما باید مدیریت کنیم و اگر می‌خواهیم حق تیمی را در مورد میزبانی بگیریم، درست نیست. به نظرم مدیریت در این زمینه، ضعیف عمل کرده است. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ ندهد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه بلژیکی پرسپولیس را محکوم کرد
آیا پرسپولیس محکومیت قطعی دارد؟
روزنامه پرسپولیس9 دی 1400

انتهای پیام/