عربشاهی: فعالیت کمیته اخلاق غیرقانونی است

یکی از بزرگ‌ترین ضرباتی هم که فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر خورد، ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ضیاء عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه در فوتبال به سر ما می‌آید، به خاطر ندانم کاری خود ما فوتبالی‌ها است. یکی از بزرگ‌ترین ضرباتی هم که فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر خورد، ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال بود. غصه‌ام می‌گیرد چرا باید امثال علی دایی به عنوان فردی که کل دنیا فوتبال ما را به اسم وی می‌شناسند و تا همین یک سال قبل آقای گل جهان بود، بیرون بنشیند و آدمی مثل عزیزی خادم که کوچک ترین سررشته ای از فوتبال ندارد، رییس فدراسیون شود.

وی افزود:از همان ابتدا هم ریاست عزیزی خادم در فدراسیون با عقل جور درنمی‌آمد‌ زیرا کسی وی را نمی‌شناخت. این آدم برای رییس فدراسیون فوتبال شدن، خیلی کوچک بود اما لابی کردن را بلد بود. هرچند فوتبال ما در این یک سال ضربه های زیادی خورد اما شجاعت اعضای رییسه برای برکناری عزیزی‌خادم را تحسین کرده و به شرف آنها که جهادی کار کردند، درود می‌فرستم.

عربشاهی گفت: من اصلا تصمیمات کمیته اخلاق را قانونی نمی‌دانم. قرار بود اعضای این کمیته در مجمع فدراسیون انتخاب شوند که چنین اتفاقی نیفتاد. به همین دلیل کمیته غیرقانونی اخلاق فدراسیون ما با این کارها فقط می‌خواهد مانع برکناری عزیزی خادم شود اما صادر کردن چنین احکامی بی‌اخلاقی محض است.

انتهای پیام /