عرفان باقری: دیگر بهانه‌ای ندارم چون آقای سمیعی خیلی برایم زحمت کشید

زمانی که من از استقلال به گل گهر رفتم آقای مهران پور یک مصاحبه انجام نداد ولی زمانی که من پایم هنوز به باشگاه پرسپولیس باز نشده بود کلی حواشی ایجاد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  عرفان باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من یک پیشنهاد خوب از پرسپولیس داشتم و استقلال هم زیاد رسیدگی نمی‌کرد. به خاطر همین شرایط من خیلی بد بود و گفتم به پرسپولیس بروم. زمانی که من از استقلال به گل گهر رفتم آقای مهران پور یک مصاحبه انجام نداد ولی زمانی که من پایم هنوز به باشگاه پرسپولیس باز نشده بود کلی حواشی ایجاد شد.

وی افزود: آقای آجورلو و سمیعی زحمت کشیدند، خیلی از آن‌ها ممنون هستم. جا دارد از آن ها تشکر کنم همه کارهایم را آقای سمیعی انجام و داد هر چیزی که نیاز داشتم را مهیا کرد. امسال دیگر بهانه‌ای ندارم چون آقای سمیعی خیلی برایم زحمت کشید.

باقری ادامه داد:من آن موقع که رفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم عکس‌های استقلال را برداشتم و همه این کار را می‌کنند. بعد از اینکه برگشتم دوباره عکس‌های استقلال را گذاشتم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد. طبیعی است هواداران دلخور باشند ولی هیچ کس نباید من را قضاوت کند چون در شرایط خیلی بدی بودم ولی سعی می کنم با بازی‌های خوبم دل‌شان را به دست بیاورم.

انتهای پیام /