عزت‌اللهی: تیم ملی پتانسیل و اعتماد به نفس بالایی برای رقابت با مدعیان آسیا دارد

بازیکن تیم فوتبال کشورمان گفت:ما قطعاً پتانسیل و اعتماد به نفس خوبی داریم تا بتوانیم پا به پای تیم‌هایی که با امکانات خیلی بهتر در حال آماده سازی هستند، رقابت کنیم و موفق شویم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه سعید عزت اللهی پس از پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل آنگولا گفت: به همه مجموعه تیم ملی و بازیکنان تبریک می‌گویم. خدا را شکر می‌کنم که اردوی خوبی داشتیم. با توجه به اینکه در حال حاضر تدارک دیدن برای بازی‌ها سخت بود، فکر می‌کنم 2 بازی خیلی برای آینده به ما کمک کرد. به کادر فنی و همه بچه‌ها که با تمام توان تلاش کردند، خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم اردوی بعدی که مهر ماه در اردن برگزار می‌شود، تورنمنت خوبی برای ما باشد و به روند تیم ملی کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه ژاپن، کره جنوبی و دیگر حریفان اردوی آماده سازی متفاوتی نسبت به تیم ملی داشتند، اظهار داشت: یک سری مسائل است که امسال گریبان‌گیر ما نشده است. به خاطر مسائل سیاسی یا هر چیز دیگری، ما نمی‌توانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم. این چیزی است که ما داریم با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. چیزی که مسلم است، این بوده که ما قطعاً پتانسیل و اعتماد به نفس خوبی داریم تا بتوانیم پا به پای تیم‌هایی که با امکانات خیلی بهتر در حال آماده سازی هستند، رقابت کنیم و موفق شویم.

عزت اللهی در خصوص اینکه برای قهرمانی در آسیا که توقع مردم ایران است، فدراسیون چه امکاناتی باید تدارک ببیند، گفت: هر موفقیتی نیازمند زیرساخت‌های خودش است. اگر آن زیرساخت‌ها همیشه فراهم باشد، آن باعث می شود که مسیر شما برای رسیدن به موفقیت هموار شود. ما آن زیرساخت را 100 درصد نداریم ولی همه مجموعه از قلعه نویی و کادرفنی تا فدراسیون همه در تلاش هستند تا در حد توانشان کار کنند.

وی ادامه داد: تنها خواسته ما این است که مسؤولین در این چند ماهه در کنار تیم ملی بیایستند. اگر توقع قهرمانی در آسیا از ما وجود دارد، بهتر این است که پله به پله طی کنیم. از الان نباید به پله دهم فکر کنیم. هر بازی باید با قدرت زیاد جلو بریم تا ان شاءالله به فینال برسیم.

پایان پیام/