عزل و نصب عجیب در خرم آباد

مدیران باشگاه خیبر خرم آباد پس از شش هفته کار با محسن عاشوری و کسب تنها سه نتیجه ضعیف وی را از کار برکنار و عبدالله ویسی، مربی اخراجی فولاد را به عنوان سرمربی جدید تیم شان معرفی کردند.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از معرفی عبدی به عنوان مالک باشگاه خیبر خرم آباد، وی در طول یک فصل و 6 هفته، چهار بار نیمکت تیمش را دستخوش تغییر کرد، به طوری که در فصل گذشته کار را به امید روانخواه آغاز، سپس عبدالله ویسی را به عنوان جانشین وی معرفی کرده و پس از آن در حالی که این تیم تنها چند گام با صعود فاصله داشت، با اخراج او، هدایت تیم را به محسن عاشوری سپرد و حالا هم تنها با گذشت 6 هفته از آغاز لیگ، با کنار گذاشتن عاشوری مجدداً ویسی را به عنوان سرمربی معرفی کرد.
حال سوالی که مطرح می‌شود این است، اگر عاشوری مربی خوبی نبود چرا مدیران خیبر در حالی که برای صعود می جنگیدند سکان هدایت تیم را از ویسی گرفته و به او سپردند و اگر مربی خوبی بود چرا در همین آغاز راه او را اخراج و ویسی که تنها چند روز از اخراجش می گذرد را روی نیمکت تیم شان نشاندند؟
تمام اینها در حالی است که تجربه ثابت کرده معمولا تیم هایی که پایه های نیمکتش تا این حد لرزان است، به دلیل فشار و استرس ناشی از تصمیمات مدیریتی، موفق نمی شوند.

بیشتر بخوانید:
خلاصه و نتیجه بازی سایپا تهران 2 –1 خیبر خرم آباد
نتیجه و خلاصه بازی استقلال 2 – 1 خیبر خرم آباد