عسکری: به مردم ایران قول می دهیم تا سرحد توان مبارزه کنیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فریبرز عسکری با بیان مطلب فوق اظهار داشت: صادر نشدن روادید برخی اعضای تیم مشکل بزرگی بود که در روحیه اعضای تیم تأثیر منفی گذاشت. تک تک اعضای تیم ملی ماه هاست با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و فشرده بودند و حقشان نبود که این چنین به مسابقات اعزام شوند.

وی افزود: امیدوارم مشکل روادید سایر اعضای تیم که در تهران باقی مانده‌اند امروز حل شده و خیلی زود به ما ملحق شوند تا با اتحاد همیشگی برای کسب افتخاری که برای آن زحمت کشیده‌ایم تلاش کنیم. رقابتهای جهانی است و همه با آمادگی بالا آمده‌اند. ما نیز همانند گذشته یکی از مدعیان سرسخت در همه اوزان هستیم.

سرمربی تیم ادامه داد: خدا را شکر بچه‌ها هم قسم شدن که با تمام وجود برای پیروزی مقابل رقبای خود هر چه در توان دارند بکار گیرند. من از اعضای تیم برای تلاش در تمرینات تشکر می‌کنم. شبانه روز شاهد سختی کشیدن، وزن کم کردن و… بودم و حالا وقت نتیجه گرفتن است.

عسکری در پایان گفت: از همکار عزیزم استاد بسحاق که با وجود صدور روادید در تهران ماند تا کنار اعضای تیم باشد تشکر می‌کنم. به همه مردم ایران قول می‌دهیم با همه وجود بجنگیم و از هموطنان عزیز خود می‌خواهم در این ماه مبارک فرزندان خود را برای رسیدن به موفقیت دعا کنند.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان از امروز در منچستر آغاز می‌شود.

منبع: مهر