عسگری: بازی استقلال – هوادار روز بد داور بود

کارشناس داوری فوتبال گفت: به نظرم داوری بازی استقلال و هوادار با ۲ اشتباه در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  حسین عسگری، کارشناس داوری درباره عملکرد داوری در بازی تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار اظهار داشت: داور مسابقه روز بدی را سپری کرد و ۲ اشتباه داشت که در نتیجه تاثیرگذار بود. پنالتی که در نیمه اول برای استقلال اعلام شد درست بود، اما گل دوم استقلال خطا بود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در حالی با نتیجه ۲ بر یک به نفع استقلال به پایان رسید که در این بازی چند صحنه مشکوک داوری رخ داد که باعث اعتراض بازیکنان هر ۲ تیم شد.

بابک مرادی، بازیکن هوادار پس از بازی اعتقاد داشت که سیاوش یزدانی در یک صحنه با دست توپ را زد و باید پنالتی گرفته می‌شد، اما عسگری، کارشناس داوری اعلام کرد که دست بازیکن استقلال در حالت طبیعی بود و خطای هند رخ نداد.

کارشناس داوری گل دوم استقلال را خطا دانست و اعتقاد دارد که در آن صحنه مطهری پیش از ارسال توپ، با ۲ دست مدافع هوادار را هل داد و باید به سود هوادار خطا گرفته می‌شد.

عسگری درباره زمانی که سیاوش یزدانی، بازیکن استقلال یک توپ اضافی وارد زمین مسابقه کرد که باعث اخراجش از بازی شد گفت: داور در این صحنه باید در محلی که این اتفاق افتاد، خطا اعلام می‌کرد، اما تصمیم نادرستی گرفت و خارج از محوطه جریمه، ضربه آزاد به سود هوادار اعلام کرد. داور تصمیم اشتباهی گرفت و باید در این صحنه، پنالتی به سود هوادار اعلام می‌کرد.

در شرایطی که تیم هوادار در موقعیت حمله و فشار روی دروازه برای به تساوی کشاندن نتیجه بود، سیاوش یزدانی توپی که خارج از زمین بود را به داخل زمین آورد. داور مسابقه این صحنه را ندید، اما کمک داور حرکت مدافع استقلال را به او اطلاع داد تا یزدانی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شود.

سیاوش یزدانی کارت زرد اول خود در این بازی را به دلیل اعتراض به داور گرفت و با اخراج مقابل هوادار، بازی هفته هفدهم مقابل ذوب آهن را از دست داد.

بیشتر بخوانید :
قهرمانی احتمالی استقلال و سندی که هواداران پرسپولیس رو کردند
دلبری بابک مرادی از استقلالی ها
عنایتی: ضرر بزرگ تیم هوادار مدام لغو شدن بازی با استقلال بود

انتهای پیام/