عصبانیت مالک لاتزیو از فروش سالرنینانا

باشگاه سالرنیتانا برای ادامه حضور در سری آ مجبور به داشتن به مالکی جز لوتیتو (مالک لاتزیو) بود و حالا خود کلودیو لوتیتو بابت فروش این تیم به شدت عصبانی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه سالرنیتانا برای ادامه حضور در سری آ مجبور به داشتن به مالکی جز لوتیتو (مالک لاتزیو) بود و حالا خود کلودیو لوتیتو بابت فروش این تیم به شدت عصبانی است. لوتیتو که سالرنیتانا را پس از ورشکستگی‌شان در جولای ۲۰۱۱ در سری D خرید امیدوار بود حالا این باشگاه را ۷۰ میلیون یورو بفرشد اما دنیلیو لرولینو توانست با ۱۰ میلیون یورو بخرد. لوتیتو در این سال‌ها نزدیک به ۴۲ میلیون یورو بودجه به این باشگاه تزریق کرده و بارها بازیکنان لاتزیو را به این تیم قرض داده. مساله‌ای که باعث شده حالا بابت فروش ارزان سالرنیتنا عصبانی باشد.

از طرفی دگر دنیلو لرولینو، مالیک جدید سالرنیتانا که بابت خرید این تیم بسیار خوشحال به نظر می‌رسد گفته: شور و اشتیاق هواداران یک عامل مهم برای ما بود و بابت خوش‌آمدگویی گرم بسیار شگفت‌زده شدم. به نظرم سالرنو باید تیمی در بین ۱۰ تیم برتر سری آ داشته باشد. آتالانتا و ساسولو دو نمونه موفق از برنامه‌ریزی صحیح و روش مناسب در فوتبال هستند. امیدواریم سالرنیتانا هم مانند آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال لاتزیو – ونیز + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال لاتزیو – جنوا
پخش زنده بازی تیم های لاتزیو – جنوا امروز جمعه 26 آذر

انتهای پیام /