عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس: وزیر ورزش به چهار نفر حکم داده نه 11 نفر!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، روز گذشته مهدی هویت دوست عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس مدعی شد که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون بوکس حسین ثوری رئیس فدراسیون در حضور اعضا هیات رئیسه و اسپانسرها قول پرداخت حقوق معوقه ملی پوشان، مربیان و داوران را داده و تا پایان ماه جاری تمام معوقه‌ ها پرداخت خواهد شد، اما امروز فدراسیون بوکس بیاینه‌ای را منتشر کرده مبنی براینکه هیچ صحبتی پیرامون حقوق اعضای تیم ملی مطرح نگردید و هر گونه ادعایی مبنی بر این موضوع به طور کامل نادرست بوده و خواهد بود.

برای روشن شدن افکار عمومی و رسیدن به اصل ماجرا با مهدی هویت دوست عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس تماس گرفت و در مورد بیانیه فدراسیون بوکس با او برای دقایقی کوتاه به گفت‌وگو پرداخت.

مهدی هویت دوست در واکنش به اطلاعیه فدراسیون بوکس، اظهار داشت: آقایان به جای فرافکنی واقعیت ها را بگویند. تمام صحبت‌هایی که در مورد حقوق معوقه ملی پوشان، مربیان و داوران انجام دادم، کاملا صحیح است اما شاید مطرح شدن این صحبت‌ها خوش آیند دوستان نبوده است. در جلسه هیات رئیسه نزدیک 11 نفر حضور داشتند، این در حالی است که اعضا هیات رئیسه در مجموع چهار نفر هستند، سوال من از رئیس فدراسیون بوکس این است که مابقی نفرات در جلسه هیات رئیسه چه کار می‌کردند؟ آنها اگر اسپانسر نبودند پس چه کسانی بودند؟

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که شاید آنها هم عضو هیات رئیسه بوده‌اند و شما مطلع نبودید گفت: تا جایی که همه ما مطلع هستیم، اعضا هیات رئیسه تنها چهار نفر هستند که همگی از وزیر ورزش و جوانان حکم دریافت کرده‌ایم. بنده، منوچهر مقصودی، حسین نهرودی و شخص رئیس فدراسیون جزء هیات رئیسه هستیم، به غیر از ما چهار نفر هیچ کسی از وزیر ورزش حکم دریافت نکرده است، رئیس فدراسیون هم که نمی‌تواند به همه نفرات حاضر در جلسه حکم هیات رئیسه را داده باشد، چون حکم باید از سوی وزیر ورزش وجوانان ابلاغ شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود،‌ عنوان کرد: یکی از دوستان حاضر در جلسه که مدعی بود رئیس هیات بوکس کرمان است، مدعی بود عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس است، اما ما تا کنون چنین فردی را در جلسات هیات رئیسه ندیده بودیم. در هر صورت رئیس فدراسیون باید در مورد نفرات حاضر در جلسه هیات رئیسه توضیحاتی را ارائه کند تا همه چیز شفاف باشد. اگر آنها اسپانسر نبودند پس چه کسانی بودند که در جلسه هیات رئیسه حضور داشتند.

منبع: فارس