عطایی: برای ثبت افتخار جدید در رقابت‌های جهانی نیازمند تمام قوا هستیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بهروز عطایی درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران و برنامه‌های این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: مرحله دوم اردوهای آماده‌سازی ما با دعوت از 27 بازیکن آغاز شد که 8-9 بازیکن ما در اختیار سایر تیم‌ها بودند و ما کار را با حضور 18 بازیکن استارت زدیم. با توجه به صحبت‌هایی که با خوش‌خبر و کولاکوویچ داشتیم مقرر شد تا بازیکنان مشترک در تیم ملی بزرگسالان و جوانان مرحله به مرحله به ما اضافه شوند. در مرحله اول مهران فیض به اردوی جوانان آمد و سپس اسفندیار و فلاحت‌خواه به جمع جوانان اضافه شدند که از این بابت از کولاکوویچ تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فعلی جوانان زمانی که در رده نوجوانان بود توانست عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، ما برای تیم کنونی در رده جوانان این شانس را قائل هستیم که روی سکوی جهانی قرار بگیرد و بتواند مدالی خوش‌رنگ‌تر از تک مدال برنز جوانان جهان در سال 2007 به دست بیاورد؛ البته حضور با تمام قوا و پتانسیل کامل می‌تواند به تحقق این موضوع بسیار موثر باشد. 

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان با بیان اینکه مدال جوانان قطعاً برای والیبال ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: به خوبی می‌دانیم که توقعات از تیم‌های پایه بازیکن‌‌سازی است که ما به خوبی این کار را انجام می‌دهیم، اما در کنار این اتفاق می‌توانیم به کسب مدال و رفتن روی سکو هم فکر کنیم. با توجه به پتانسیلی که ما از تیم خود سرساغ داریم می‌توان امیدوار بود که تیم‌مان روی سکو برود. امیدوارم فدراسیون والیبال کمک کند تا ما در کنار تولید بازیکن بهترین عملکرد را هم داشته باشیم.

منبع: فارس