عطایی: به پروسه زمانی نیاز داریم / هراز ادامه‌دهنده راه کاله است

سرمربی تیم والیبال هراز گفت: تیم تازه وارد هراز در لیگ برتر برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل نیاز دارد که پروسه زمانی طی کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بهروز عطایی که پیش از این سال‌ها هدایت تیم والیبال کاله مازندران را بر عهده داشت، پس از اینکه تیم هراز وارد لیگ برتر شد، سکان دار این تیم تازه وارد که قرار است نماینده استان مازندران در لیگ باشد، شد.

عطایی درباره حضورش در تیم تازه وارد هراز در گفتگو با لحظه، گفت: تیم هراز برای حضور در لیگ برتر والیبال نیاز به طی کردن مراحل قانونی داشت که این مراحل سپری شد و به طور رسمی مقرر شد که در لیگ حضور پیدا کنیم.

سرنوشت تیم والیبال ریشه دار کاله

وی درباره اینکه سرنوشت تیم کاله که از تیم های ریشه دار والیبال ایران بود، چه خواهد شد ، گفت: بنا به دلایلی که مدیران باشگاه از آن خبر دار هستند تیم کاله ادامه حضور در لیگ برتر والیبال را صلاح ندانست. من در جریان جزییات و دلیل این تصمیم نیستم اما قطعا هدفی برای این اقدام دارند.

عطایی خاطر نشان کرد: با کناره گیری کاله از لیگ، جای خالی یک تیم در استان مازندران در لیگ احساس می‌شد و چه تصمیمی بهتر از اینکه یک تیم دیگر در لیگ از این استان حضور داشته باشد. در واقع هراز به نوعی ادامه دهنده راه تیم کاله خواهد بود.

بازیکنان تیم والیبال هراز

سرمربی تیم والیبال هراز در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی در این تیم حضور خواهند داشت، گفت: با توجه به بودجه‌ای که برای این تیم از سوی مدیریت در نظر گرفته شد، تصمیم به جذب بازیکنانی کردیم. تا کنون با 10 بازیکن قرارداد بسته‌ایم و یکی دو بازیکن دیگر نیز مدنظر داریم و مذاکراتی را با آن‌ها انجام داده‌ایم.

ملی پوشان والیبال ایران در تیم هراز

وی با اشاره به جذب برخی بازیکنان ملی پوش و شناخته شده در این تیم گفت: حمزه زرینی، عادل غلامی، عبدالرضا علیزاده و … بازیکنانی هستند که با تیم ما قرارداد بسته اند. نمی‌دانم در لیگ چه پیش خواهد آمد اما ما به دنبال کسب عنوان در این رقابت‌ها خواهیم بود. البته باید این را در نظر داشت که تیم هراز برای رسیدن به جایگاه ایده آل در لیگ نیاز به طی کردم پروسه زمانی دارد.

آغاز تمرینات تیمی هراز

عطایی در خصوص زمان آغاز تمرینات تیم جدیدش گفت: تلاش مجموعه هراز این است که از اوایل تیر ماه تمرینات را آغاز کنیم. البته همه چیز به شرایط بحرانی کرونا نیز بستگی دارد. امیدوارم اوضاع بهتر شود تا هرچه زودتر تمرینات را از سر بگیریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: هراز جایگزین کاله شد / آملی ها به دنبال حضور قدرتمند در لیگ