علت ناراحتی شجاع: درخواست تمدید ۶ ساله!

شجاع خلیل‌زاده از باشگاه درخواست کرده قرارداد او را ۶ سال تمدید کنند. آنهم در حالی که ۳۱ سال سن دارد.. اما علت این درخواست نامعقول چیست؟


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه
 ،شجاع و کنعانی که متوجه شده‌اند مدیر باشگاه در موضع ضعف قرار دارد فورا خودشان را به باشگاه رساندند و اعلام کردند قراردادشان باید دو برابر شود. یعنی کنعانی‌زادگان که سال قبل با التماس برگشت و کمتر از دو میلیارد میگیرد درخواست سقف قرارداد را دارد. باشگاه درباره شجاع بخاطر علاقه هواداران ملایمت بیشتری به خرج داد و اعلام کرد افزایش قرارداد او را می‌پذیرد به شرطی که قراردادش را یکسال دیگر تمدید کند. شجاع پس از مشورت با چند ایجنت، اعلام کرد تمدیدش باید ۶ ساله باشد! حتی این را در مصاحبه‌ای نیز اعلام کرد. در حالیکه قانونا قراردادهای لیگ نمیتوانند بیشتر از ۵ سال اعتبار داشته باشند. حال با پستهای متوالی سعی دارد باشگاه را تحت فشار بگذارد تا با این تمدید عجیب و غریب موافقت کنند.
اما سوال اینست که اگر یک سال دیگر کیفیت فنی شجاع افت کرد تکلیف چیست؟ به این ترتیب در حق پرسپولیس ظلم نمیشود؟ ایکاش بازیکنانی مانند شجاع و کنعانی که مورد علاقه هواداران هستند، از علاقه هوادار سواستفاده نکنند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید:
خلیل زاده: با ادا و اطوار قرارداد ام با پرسپولیس را بالا نبردم
انفجار در ساختمان پرسپولیس؛ شجاع خلیل زاده لژیونر می شود!
خلیل زاده: استقلال در جام حذفی شگفتی ساخت!