علیرضا بیرانوند: قول می‌دهم دوباره خیلی زود بلند شویم

به همین دلیل اطمینان دارم پرسپولیس باز هم می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ علیرضا بیرانوند در وازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حقیقت ماجرا این بود که وقتی ‌ام‌آرآی من گرفته شد پزشکان گفتند باید پنج هفته فیزیوتراپی کنم و تمرینات ویژه انجام دهم، اما من 6 روزه آماده شدم و زیر نظر فیزیوتراپ تیم آقای اعظم روزی 12 ساعت کار کردم که واقعاً از زحمات ایشان خیلی تشکر می‌کنم.

وی افزود: می‌دانستم هواداران دوست دارند تیم‌شان به شکل کاملی مقابل تیم النصر قرار بگیرد. با این وجود هر طور که بود خیلی تلاش کردم و به هر زحمتی که بود خودم را 6 روزه به بازی رساندم تا از دروازه تیم محبوبم حفاظت کنم البته در مقابل النصر فشار به پایم وارد شد به همین دلیل چند روزی است که فیزیوتراپی می‌کنم که مشکلی نباشد و باز هم خیلی سرحال و آماده بتوانم درون دروازه تیمم قرار بگیرم.

بیرانوند در پایان گفت: قول می‌دهم دوباره خیلی زود بلند شویم و ان‌شاءالله در مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی را ارائه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم. فقط در این بین از هوادارانمان می‌خواهم که باز هم مانند همیشه پشت ما باشند و از ما حمایت کنند چون ما همان تیمی هستیم که پارسال سه‌گانه زدیم و در چند سال اخیر هم دو بار به فینال رسیدیم به همین دلیل اطمینان دارم پرسپولیس باز هم می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد.