علیرضا حقیقی طبق لیست کدام سرمربی به استقلال نزدیک شد؟

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران است و بازیکنان زیادی به باشگاه‌های مختلف می‌روند تا مذاکره کنند. در این بین بعضا اتفاقات عجیب و غریبی هم رخ می دهد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  استقلال تهران همزمان با سه سرمربی در حال مذاکره است تا در صورت توافق یکی از این گزینه ها به این تیم ملحق شود تا بعد از مسابقات اسیایی روی نیمکت تیم قرار بگیرد.

در ابتدا طبعا استراماچونی گزینه اصلی هدایت استقلال است و مذاکرات نهایی نیز انجام شده تا این مربی ایتالیایی به تهران بازگردد و هدایت آبی ها را برعهده بگیرد. در صورت بازگشت استراماچونی البته تیم های دیگر شاکی می شوند که چطور این قانون برای آنها لحاظ شده و برای استقلال نه! در صورتی که بازگشت استرا به این تیم محقق نشود یکی دیگر از گزینه ها محمود فکری است که صحبت های اولیه انجام شده و باتوجه به استقلالی بودن مدیرعامل نساجی که البته بارها آن را اعلام کرده بعید نیست به راحتی رضایتنامه فکری برای استقلال صادر شود. در همین راستا بود که علیرضا حقیقی به استقلال لینک شد تا صحبت های اولیه او با این تیم انجام شود تا در صورت جدایی حسین حسینی، حقیقی به استقلال ملحق شود.

در واقع کسی که بارها خودش را پسر پرسپولیسی نامیده بود در یک قدمی حضور در استقلال قرار داشت . البته این مذاکرات فعلا متوقف شده تا وضعیت استراماچونی با این تیم مشخص شود.

انتهای پیام/