علیپور: آقای گلی لیگ را به دیاباته تبریک می گویم/ از دیدن مصاحبه مهاجم استقلال لذت بردم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران: مسلما دربی مسابقه سنگین و دشواری برای استقلال و پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی علیپور، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز می‌خواهم از قول من کسب عنوان آقای گلی لیگ را به شیخ دیاباته مهاجم استقلال تبریک بگویم. او از هر لحاظ شایسته این عنوان بود. شیخ دیاباته یک فوتبالیست بزرگ و از آن بزرگ‌تر یک انسان فهمیده است. همه چیز رقابت و فوتبال نیست. چیز‌های مهم‌تری هم در زندگی وجود دارد. من هم وقتی مصاحبه مهاجم خارجی استقلال را دیدم لذت بردم. امروز هم من وظیفه خودم می‌دانم آقای گلی لیگ برتر را به دیاباته تبریک بگویم.

وی ادامه داد: هر رقابتی یک برنده دارد. ما در طول مسابقه یا مسابقات رقابت داشتیم. من برای موفقیت تیم خودم تلاش کردم و شیخ دیاباته هم برای استقلال. دربی بازی بسیار سختی است. پای قهرمانی جام حذفی در میان است و مساوی هم ندارد. بنابراین هر دو تیم تلاش می‌کنند با پیروزی در دربی و عبور از نیمه‌نهایی جام‌حذفی به فینال برسند. شاید هم بازی به ضربات پنالتی بکشد، اما مسلم است مسابقه سنگین و دشواری برای هر دو تیم خواهد شد.

او افزود: نیمکت‌نشینی من مقابل سایپا تصمیم آقا یحیی بود و به آن احترام می‌گذارم، وظیفه من خوب تمرین کردن است و باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. من عاشق هواداران پرسپولیس هستم. ما بهترین هواداران را داریم و هرگز لطف و محبت آن‌ها به علی علیپور را فراموش نخواهم کرد. ان‌شا‌ءا… خدا کمک کند بهترین تصمیم را پس از پایان فصل بگیرم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: تمرین صبح پرسپولیس| برنامه ی جدای احمد نوراللهی