علیپور: فعلا دست دارم در اروپا به فوتبالم ادامه بدهم

این رو مدیربرنامه‌هام میدونه و وقتی باهاش صحبت کردم فهمیدم چنین موضوعی بوده ولی دوست دارم تو مقطعی این اتفاق بیفته که به تیم محبوبم کمک کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی علیپور بازیکن تیم فوتبال ماریتیمو پرتغال گفت: من هرچی دارم از پرسپولیس است و همیشه بدون منت بازی کردم و تیم محبوبم هست و خواهد بود. این بازیکنایی که اومدن همه‌شون قابل احترام هستن. شرایط من با اون‌ها فرق می‌کنه، من پنج فصل و نیم تو این تیم بودم و زمان طولانی‌ای هست.

وی افزود: اگه شرایط برای من که خواسته‌های معقولی هم داشتم نسبت به افرادی که الان در رسانه‌ها خبرهاشون پخش می‌شه، فراهم می‌شد با اینکه دوست داشتم در اروپا به فوتبالم ادامه بدم، باید می‌موندم. اینطور نیست که بگن علیپور یه چیزی گفته که مدیریت نتونه اصلا انجام بده و بره‌.

علیپور اضافه کرد: در مقطعی که در پرسپولیس حضور داشتم سه قهرمانی لیگ، یه سوپرکاپ، یه جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا به دست آوردم. ۷۴تا گل زده دارم، ۳۳تا پاس گل دادم و ۱۲تاهم پنالتی گرفتم. همه این‌ها لطف و عنایت خدا بوده که منِ علی علیپور تونستم این دستاورد رو داشته باشم و کنار تیم باشم.

علیپور در واکنش به پیشنهاد پرسپولیس گفت: این رو مدیربرنامه‌هام میدونه و وقتی باهاش صحبت کردم فهمیدم چنین موضوعی بوده ولی دوست دارم تو مقطعی این اتفاق بیفته که به تیم محبوبم کمک کنم. اینکه بیام اونجا و کاری از دستم برنیاد خوب نیست. مقطع مناسب‌تری رو برای برگشت انتخاب می‌کنم‌؛ ولی دوست دارم با این روند ادامه بدم و تو فوتبال اروپا بجنگم.

بیشتر بخوانید:
علیپور: هدفم بازی در لیگ قهرمانان اروپا است
علی علیپور به تیم ملی دعوت شد
علیپور: با حضور در لیگ کنفرانس بهتر دیده می شوم

انتهای پیام /