علی خطیر: شهامت دارید با من مناظره کنید

دوستان شفافیت توضیح دهند چگونه کمیته بدوی مدارک استقلال و پرسپولیس را رد کرد، اما در کمتر از یک روز کمیته استیناف آن‌ها را تائید کرد و مسئولان دو باشگاه از عزیزی خادم تقدیر و تشکر کردند؟

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال تهران گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا کجای این داستان بود که حالا همه چیز را به نام AFC تمام می‌کنید؟ مگر جز این است که برای پنهان کردن نقاط ضعف خود در مدیریت فدراسیون فوتبال استقلال و پرسپولیس را قربانی کردید؟ برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر کمیته بدوی مهم بود که شما آن‌ها را رد کردید؟ چرا مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی صراحتاً از حذف این دو باشگاه خبر داد؟

وی افزود: در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا مستند به تصمیم کمیته بدوی و استیناف تصمیم‌گیری می‌کرد؟ چرا به مردم دروغ می‌گوئید؟ اگر شهامت دارید بیاید با من مناظره کنید و مستند به مردم ثابت کنید که دروغ نمی‌گوید. اگر شهامت دارید بیاید و از پشت پرده‌ها حرف بزنید؟ مگر رئیس کمیته استیناف لحظه به لحظه در تلویزیون و رادیو و رسانه‌ها مصاحبه نمی‌کرد که من نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم پس چرا امروز هیچ حرفی نمی‌زند؟

خطیر در پایان گفت: آقای مصطفوی چه کسی به شما مجوز داده؟ شما منتخب آقای تاج بودید و امروز با عزیزی خادم کار می‌کنید. کنفدراسیون فوتبال آسیا شما را چه زمانی منتصب کرده که این همه وعده و وعید به مردم دادید؟ چرا وی در یک برنامه تلویزیونی دیگر توپ را به زمین رئیس جمهور و وزیر و وکیل انداخت؟ چرا واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گوید؟ بیاید شفاف از پشت پرده‌ها حرف بزند، بگوید ما تعمداً استقلال و پرسپولیس را حذف کردیم تا خیلی از پرونده‌های دیگر مخفی بماند و کسی به سراغ آن‌ها نرود.

بیشتر بخوانید:
واکنش علی خطیر به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا
خطیر: برای محرومیتم به دادسرای عالی قضات شکایت می کنم
خطیر:این محرومیت پرونده سازی است

انتهای پیام /