علی شجاعی به دنبال کسب اعتماد یحیی گلمحمدی

علی شجاعی که برای پرسپولیسی ‌ها با خاطره گل کردن پنالتی آخر مقابل النصر عربستان و صعود به فینال آسیا شناخته می‌شود، اکنون به یک نیمکت نشین کامل در پرسپولیس تبدیل شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی شجاعی فصل گذشته با پیراهن تیم فوتبال نساجی نمایش درخشانی ارائه داد و در نقل و انتقالات مورد توجه تمام تیم های بالای جدول قرار گرفت اما درنهایت تصمیم گرفت پیراهن پرسپولیس را به تن کند. با این حال در ادامه و در حالی که همگان فکر می کردند او در پرسپولیس می تواند با حضور در میدان پله های ترقی را چند تا یکی طی کند، نه تنها در بازی های لیگ به میدان نرفت بلکه در بازی فینال آسیا نیز خلاف انتظارات، خصوصا در لحظاتی که سرخ پوشان برای جبران گل عقب افتاده نیاز به نیروی تازه‌ای داشتند، فرصت بازی پیدا نکرد و حدود دقیقه 89 به زمین فراخوانده شد!

او در دو بازی اخیر بعد از فینال نیز مجموعا 45 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد که مربوط به بازی با نساجی است و مقابل ذوب آهن اصلا به میدان نرفت.

به هر ترتیب در روزهایی که یحیی گل محمدی و کادر فنی اش معتقدند دست شان خالی است، استفاده نکردن از بازیکنی با توانایی های علی شجاعی در نوع خودش کمی عجیب به نظر می رسد. حال باید منتظر بود و دید در نهایت شجاعی چه زمانی فرصت حضور در زمین را پیدا خواهد کرد و گل محمدی بالاخره چه زمانی به این بازیکن اعتماد می کند.

انتهای پیام/