علی لطیفی: نقطه ضعف استقلال ساختار دفاعی‌اش است

استقلال چه در بازی‌هایی که برده و چه در روزی که باخته، مشخص کرد که در تکمیل ساختار دفاعی و هجومی، هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به اعتقاد من، استقلال در این سه بازی شرایط ایده‌آلی را نداشت و از هماهنگی که نیاز هر تیمی است دور بود. فصل گذشته فرهاد مجیدی توانست روی ساختار مناسب دفاعی تیمش موفق به قهرمان کردن استقلال شد، در حالی که شاید تیمش اصلا بازی تماشاگرپسندی ارائه نمیداد؛ اما امسال تا بدین‌جا نقطه ضعف استقلال ساختار دفاعی‌اش بوده است. استقلال چه در بازی‌هایی که برده و چه در روزی که باخته، مشخص کرد که در تکمیل ساختار دفاعی و هجومی، هنوز به آمادگی صددرصدی نرسیده است.

وی افزود: طبیعی هم هست چون با توجه به اینکه آقای ساپینتو یک مربی خارجی است، کمی زمان می‌برد تا بازیکنانش را به لحاظ فنی و روحی، و هوادارانش را به لحاظ فرهنگی بشناسد؛ از طرفی هم فشاری که بابت قهرمانی سال گذشته، روی دوش ساپینتو و تیمش وجود دارد تاثیرگذار بوده است. اگر بخواهم در یک جمله بگویم، من از شکل بازی استقلال رضایت ندارم و معتقدم هنوز تیم‌مان ریتم مناسبی ندارد.

لطیفی گفت: البته که رقبای استقلال مثل پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل‌گهر هم هنوز به روند کامل تیمی و اتحاد و هارمونی مناسب نرسیده‌اند و این موضوع فقط مختص استقلال نیست.

وی در پایان اضاه کرد: قطعا از هفته ششم یا هفتم، میتوانیم تیم واقعی استقلال را ببینیم و از آن روز می‌توانیم نظر کارشناسی بدهیم که آقای ساپینتو توانسته خوب کار کند یا خیر.

انتهای پیام /