علی لطیفی: هر مربی حداقل نیم‌فصل زمان برای پیاده‌سازی تفکراتش نیاز دارد

پیشکسوت استقلال گفت: من با انتقاد‌ها از فکری هم موافقم و هم مخالف. ۲۰ درصد موافق هستم و ۸۰ درصد به نظرم این انتقادات درست نیست. تیم فکری در خلق موقعیت دچار مشکل است و وقتی تیمی مثل پیکان وارد فاز دفاعی می‌شود، تیم فکری پلنی برای حمله ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی لطیفی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال نیاز به یک پلن B دارد تا وقتی تیم حریف در لاک دفاعی فرو می‌رود، از آن شرایط خارج شود. اوج این ماجرا هم بازی با پیکان بود چون استقلال هیچ برنامه‌ای نداشت. از طرفی، بازیکن تاثیرگذاری هم در جلو نداشتند و فقط ارسلان مطهری بود و برای همین موقعیتی خلق نشد

وی افزود: حمایت الان من از فکری به این معنا نیست که چون قبلا با وی همبازی بودم، خیر، اصلا اینطور نیست. من با فکری سالی یک بار هم صحبت نمی‌کنم و رفاقت نزدیکی هم با هم نداریم. من اگر هر مربی دیگری هم جای او بود همین حرف‌ها را می‌زدم. من از استراماچونی در زمانی که در اوج فشار‌ها بود حمایت کردم و باورم این است، هر مربی که می‌آید حداقل نیم‌فصل به زمان احتیاج دارد تا تفکرات خودش را در تیم پیاده کند اما متاسفانه این فرصت در اختیار مربیان داخلی قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:
لطیفی: مددی و دیگر مدیران هامل اصلی ناکامی استقلال هستند
لطیفی: مورینیو هم سرمربی استقلال می‌شد؛ سایه استراماچونی بالای سرش بود
علی لطیفی: فکری بازیکن موفقی در استقلال بود