علی نژاد: پول ویلموتس را وزارت پرداخت نمی‌کند

رای جام باشگاه‌های آسیا زمان از دست رفت و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مسابقات در مردادماه به طور متمرکز در یک کشور برگزار شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان گفت : فیفا به صراحت مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر را برای ماه دی در تقویم خود قرار داد و میزبانی ایران را تایید کرد که این اتفاق خوب و خوشایندی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.
برای جام باشگاه‌های آسیا زمان از دست رفت و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مسابقات در مردادماه به طور متمرکز در یک کشور برگزار شود.
قاعدتا ایران و عربستان نمی‌توانند میزبانی را بر عهده داشته باشند ولی کشورهای دیگر این شانس را خواهند داشت و اصرار ما بر این است که همچنان از شانس میزبانی خود بهره‌مند بوده و دیدارهای دور برگشت طبق قرار قبلی در کشور ایران برگزار شود. هر تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان بگیرد برای تمام کشورها خواهد بود و مختص به ایران نیست و باید اجرایی شود. فدراسیون فوتبال باید درباره ویلموتس پاسخ دهد و ما نمی‌توانیم در این باره حرف بزنیم، پولی از سوی وزارت ورزش پرداخت نخواهد شد.