علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس

وزارت ورزش و جوانان باید بزودی تکلیف هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مشخص کند تا هیات مدیره مدیرعامل جدید باشگاه را انتخاب کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،علی پروین این روزها در تلاش است که به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شود که گویا تا الان مذاکراتی را با وزارت ورزش و رییس هیات مدیره پرسپولیس داشته است.

علی پروین در سال 92 به مدت نیم فصل به جای رویانیان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس فعالیت کرد که عملکرد قابل قبولی از خود و تیم مدیریتی باشگاه دیده نشد و در نهایت از سمت خود در باشگاه پرسپولیس کناره گیری کرد.

علی پروین به همراه پیشکسوتان به دنبال خرید باشگاه پرسپولیس

گفته می شود پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در صدد این هستند که با حضور علی پروین در هیات مدیره باشگاه شرایط را برای خرید این باشگاه در زمان خصوصی سازی را محیا کنند،علی پروین این روزها در صدد این است که خود را به همراه یک پیشکسوت دیگر وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کند.

این روزها پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی همراه است و وزارت ورزش به دنبال این است که یک عضو اقتصادی به باشگاه پرسپولیس اضافه کند تا بتواند با جذب حامی مالی مشکلات سرخ های پایتخت تا حدی حل کنند.

رسول پناه موافق حضور پروین در پرسپولیس

مهدی رسول پناه رییس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس رفت و صحبت هایی را با علی پروین و سایر پیشکسوتان انجام داد.احتمال می رود با اضافه شدن کابینه پروین در باشگاه شرایط برای انتخاب رسول پناه به عنوان مدیرعامل باشگاه فراهم شود به همین دلیل برخی انتقاداتی را به هیات پرسپولیس برای اضافه کردن علی پروین به هیات مدیره باشگاه دارند.

باید دید در نهایت وزارت ورزش به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس چه کسانی را به هیات مدیره اضافه خواهند کرد.