علی چینی : استقلال هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده است

سیلوا در خط دفاعی رهبری بسیار خوبی دارد و باعث سازماندهی فوق‌العاده آبی ها در این بخش شده است. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تساوی برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد و برای جام می‌جنگد اتفاق خوبی نیست و استقلال باید برنده می‌شد. استقلال در خط دفاعی بسیار عالی کار کرد و در چند بازی اخیر پیشرفت خوبی در این منطقه داشته است. سیلوا در خط دفاعی رهبری بسیار خوبی دارد و باعث سازماندهی فوق‌العاده آبی ها در این بخش شده است. روزبه چشمی هم به دلیل سابقه حضور در خط دفاعی در خط هافبک هم توپ‌ها را خوب دفع می‌کند و هم به وظایفش به نحو احسن عمل می‌کند.

وی افزود: سایپنتو کنار خط بسیار خوب کار می‌کند و شور و هیجانش به بازیکان از لحاظ روانی کمکی شایان می‌کند اما هنوز تیمش را نشناخته و همان‌طور که گفتم طراحی و تاکتیک خاصی را من مشاهده نکردم. تعویض‌های سرمربی پرتغالی هم خوب بود و کاملا تیم را هجومی کرد اما مساله اینجا است وقتی توپ به خط حمله می‌رسد اصلا نه مالکیت وجود دارد و نه طراحی خاصی. این تیم اگر بخواهد بدون برنامه به کار ادامه دهد در ادامه به مشکل برمی‌خورد. آنالیز سبک بازی استقلال برای حریفان آسان خواهد بود و کادر آبی پوشان باید به فکر حل این مشکل باشند.

علی چینی در پایان گفت: به نظرم تیم تحت هدایت ساپینتو نباید خیلی راحت به تیم‌های دیگر اجازه نزدیک شدن به دروازه‌اش را بدهد و باید با هوشمندی بالاتری از دروازه‌اش دفاع کند. تصورم بر این است با وجود گذشت ۴ هفته از لیگ، استقلال هنوز به فرم ایده‌آل نرسیده و تازه از هفته ششم به بعد به هارمونی لازم می‌رسد.

انتهای پیام/