علی چینی : مدیران استقلال طوری رفتار می کردند که همه فراری بودند

برخورد مدیر باشگاه ما را جذب کرد و دیدیم که حالا باشگاه نه در شعار، بلکه در عمل خانه ما است و با صحبتهایی که با سعادتمند داشتیم با دیدگاه های او آشنا شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، علی چینی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : جدا از دیدار با آقای سعادتمند، رفته بودیم به باشگاهی که به آن تعلق داریم سر بزنیم و این نه تنها ایراد ندارد، بلکه کاری بسیار پسندیده است. اگر تاکنون رسم نبوده که پیشکسوتان به باشگاه‌های خود بروند، دلیل بر بد بودن این کار نیست. به یاد دارم زمانی که ما بازی می کردیم هم بازیکنان و هم پیشکسوتان مرتب به باشگاه رفت و آمد می‌کردند و با مدیران دیدار داشتند، ولی آن زمان اینقدر بحث رسانه نبود که بلافاصله این اخبار رسانه‌ای شود.
متاسفانه چند سالی بود مدیران استقلال طوری رفتار می‌کردند که پیشکسوتان، خبرنگاران و هواداران را از تیم و باشگاه دور کرده بودند و حالا که مدیریت جدید این سه قشر را از خود می‌داند و در باشگاه به روی ما باز است، بعضی‌ها ناراحت هستند و طوری وانمود می کنند که انگار دیدار چند پیشکسوت از باشگاه خود و مدیر باشگاه کار خلافی است. برخورد مدیر باشگاه ما را جذب کرد و دیدیم که حالا باشگاه نه در شعار، بلکه در عمل خانه ما است و با صحبتهایی که با سعادتمند داشتیم با دیدگاه های او آشنا شدیم.
سعادتمند برنامه‌های خوبی برای باشگاه دارد و امیدوارم سر راه او مانع تراشی نشود و بگذارند کارش را انجام دهد. با این که پرسپولیس امتیازات زیادی از دیگران پیش است اما این فاصله امتیازی ضامن قهرمانی آنها نیست. آنها شانس بیشتری نسبت به دیگران دارند اما به صورت تضمینی قهرمان نمی شوند و برای قهرمانی باید در زمین مسابقه بدهند.

بیشتر بخوانید :

ولخرجی در باشگاه دولتی / استقلال از بیت المال بلیت بیزینس کلاس می خرد