عملکرد فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم لیگ برتر

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر سکان هدایت آبی ها پایتخت را بر دست گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی آبی پوشان پایتخت که به تازگی برای دومین مرتبه هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفته است در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر کارش را به طور رسمی آغاز کرد و در چهار بازی شاگردان خود را محک زد ، آن ها که در نخستین بازی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند و با نتیجه 2 بر 1 پیروز میدان شدند.

دومین دیداری که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال بود بازی حساس پرسپولیس و استقلال بود که این بازی جذاب با نتیجه 2 بر2 به پایان رسید.در بازی سوم به مصاف ذوب آهن رفت که توانست در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با نتیجه 2 بر 1 پیروز باشد و دومین برد خود در مسابقات لیگ برتر ثبت کند. شاگردان فرهاد مجیدی در بازی آخر پیش از تعطیلی لیگ به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان رفت که این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود گل گهر به پایان رسید تا اولین شکست فرهاد مجیدی و شاگردانش در نیم فصل دوم رقابت ها به ثبت برسد.

نتایج قابل قبول از شاگردان جوان فرهاد مجیدی

در پایان این چهار بازی تیم فوتبال استقلال از دوازده امتیاز قابل کسب توانسته هفت امتیاز بگیرد و با توجه به شرایط سخت و فشرده تیم استقلال نمی تواند نتیجه غیرقابل قبولی برای شاگردان مجیدی در نیم فصل دوم باشد.

تیم استقلال با 8 مصدوم وارد نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شد و تیم را در شرایط سختی تحویل گرفت.

انتهای پیام/