عملکرد مثبت سرمربی آبی اناری ها/بازیکنان مورد علاقه ژاوی در بارسلونا مشخص شد+عکس

    عملکرد ژاوی پس از 5 ماه مربیگری در بارسلونا نشان دهنده این است که به هم‌تیمی‌های خود اعتماد بیشتری دارد.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ژاوی پس از 5 ماه مربیگری در بارسلونا توانست این تیم را دوباره احیا سازد و نام آبی‌اناری‌ها را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

    آنها پنج شنبه شب مقابل اینتراخت فرانکفورت تن به تساوی دادند ولی با این حال جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ اروپا شناخته می‌شوند. در لالیگا نیز این اعتماد به ژاوی وجود دارد که بتواند بارسلونا را در مقام دوم حفظ کند.

    بارسلونا با ژاوی از رتبه نهم جدول به رده دوم رسید و توانست پیشرفت چشم‌گیری را به ثبت رساند. در این 5 ماه البته برخی بازیکنان بیشتر از سایرین در ترکیب ژاوی درخشیدند و توانستند عملکردی عالی از خود به نمایش گذارند.

    امروز اسپورت کاتالونیا در گزارشی به بازیکنان مورد علاقه و بازیکنان نیمکت نشین ژاوی در این مدت پرداخت و نوشت:ژاوی به هم‌تیمی‌های سابق خود بیشتر اعتماد دارد.

    در این 5 ماه بیشتر از هر بازیکنی ، تراشتگن در ترکیب ژاوی قرار داشته است. این دروازه‌بان که با کومان روزها بسیار بدی را گذراند، حالا توانسته به روزهای خوب خود بازگردد و بتواند در 3 بازی اخیر لالیگایی کلین‌شیت کند.

    تصویر زیر را مشاهده کنید:

    پس از تراشتگن، بوسکتس، پیکه و آلبا دیگر هم‌بازی‌های سابق ژاوی بیشتر در ترکیب حضور داشتند.

    آرائخو با 1937 دقیقه ، اولین بازیکن بارسلونا که با ژاوی هم‌بازی نبوده و توانسته بیشتر از همه در ترکیب قرار گیرد.

    از سوی دیگر می‌توان به بازیکنان نیمکت نشین ژاوی اشاره کرد. به تصویر زیر نگاه کنید:

    مارتین بریت‌ویت با 26 دقیقه کمترین زمان را در تیم ژاوی سپری کرده است. این بازیکن که البته بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، نتوانست هیچگاه نظر ژاوی را به خود جلب کند و به احتمال فراوان راهِ خروج را پیش خواهد گرفت.

    آنسو فاتی، اومتیتی، نتو، پویچ ، لوک دی یونگ، مینگوئزا و لنگله نیز در ترکیب ژاوی بسیار کم حضور داشتند و به قول رسانه‌ها در لیست فروش بارسلونا قرار دارند. البته در این لیست، آنسو فاتی به دلیل مصدومیت کم بازی کرده و دلیل عدم حضورش در ترکیب، فنی نیست.

    بارسلونا فرداشب میهمان لوانته است. آنها پنج شنبه در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان اینتراخت فرانکفورت خواهند بود.

    بیشتر بخوانید:

    ژاوی: تا زمانی که اینجا هستم، درهای باشگاه همیشه روی مسی باز است
    بررسی بارسلونا تحت هدایت ژاوی؛ مثلث زهردار بارسلونا را بشناسید +عکس
    تمجید ژاوی از تیمش/ بارسلونا واقعی برگشته است

    انتهای پیام/