عملیات آزادسازی مهدی قائدی به دست شیخ دیاباته

فصل پیش که مهدی قائدی و شیخ دیاباته زوج طلایی آبی‌ها را کنار هم تشکیل داده بودند، تقریبا تمام کارشناسان معتقد بودند نقش این دو در موفقیت های هم غیر قابل انکار است، اتفاقی که در بازی امشب به وضوح دیده شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی قائدی تا زمانی که کنار ارسلان مطهری در ترکیب استقلال بازی کرد، تقریبا در بیشتر دقایق از سوی مدافعان آلومینیوم مهار شد اما 2 دقیقه بعد از حضور دیاباته این بازیکن توانست گل دوم تیمش را روی پاس زیبای زوج همیشگی اش بزند.

این تمام ماجرا نبود چرا که درست از زمانی که شیخ دیاباته وارد زمین بازی شد، دو مدافع تیم آلومینیوم به او نزدیک شدند و همین مساله باعث شد مهدی قائدی در زمین بهتر کار کند و آزادتر از قبل از تکنیک نابش استفاده کند.

در 24 دقیقه ای که شیخ دیاباته در زمین بازی حضور داشت، مهدی قائدی چند موقعیت عالی به دست آورد که نتوانست از آن ها استفاده کند و این نشان می دهد این دو بازیکن نقش غیر قابل انکاری در موفقیت های هم دارند. موضوع مهم این است که قائدی و دیاباته درست در بهترین زمان ممکن به روزهای اوج خود رسیده اند و آن ها می توانند در بازی با پرسپولیس کنار هم به میدان بروند.

انتهای پیام/