عموزاد: هدف اصلی من مسابقات جهانی و المپیک پاریس است

 رحمان عموزاد خلیلی بیان کرد: در حال حاضر در اردوی آماده سازی هستیم و در کنار دوستان و کادر فنی تمرینات خود را در خانه کشتی مجهز شهید مصطفی صدرزاده انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه از نظر آمادگی در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارم، گفت: با توجه به اینکه تا سال آینده هیچ مسابقه و تورنمنتی ندارم، تمریناتم را ادامه می دهم که آمادگی خودم را حفظ کنم.

عموزاد خلیلی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، افزود: انشاالله بعد از عید در یک تورنمنت شرکت خواهم کرد اما هدف اصلیم مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و المپیک ۲۰۲۴ پاریس است امیدوارم بتوانم مدال آوری کنم و دل مردم را شاد کنم و مزد زحمات خودم را بگیرم.

آزاد کار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی اظهار کرد: مسئولین به ورزش اول کشور نگاهی ندارند و امیدوارم این مشکل بر طرف شود و ویژه کشتی گیران و مدال آوران را حمایت کنند تا دغدغه ای نداشته باشند و فکر و ذکر خود را روی کشتی بگذارند.

عموزاد خلیلی در پایان عنوان کرد: با پیگیری های خودم و با کمک فدراسیون کشتی به زودی یکی از دغدغه های اصلیم که شغل بود برطرف خواهد شد.

گفتنی است، چندی پیش با اعلام اتحادیه جهانی کشتی، رحمان عموزاد خلیلی موفق شد در بخش کشتی آزاد به عنوان برترین جوان سال ۲۰۲۲ معرفی شود.

انتهای پیام/