عناوین برتر در اختیار تنیس بازان ایرانی

تنیسورهای کشورمان عناوین برتر مسابقات تور جهانی را از آن خود کردند

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ آخرین روز رقابت‌های تور جهانی تنیس سطح 4 در زمین های تنیس آزادی تهران برگزار شد و تنیسورهای حاضر برای تصاحب عناوین قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش انفرادی پسران ، امیرعلی‌ قوام با نتیجه 7-5 ،‌ 6-7 و 6-7 مقابل نماینده ترکیه شکست خورد و با قهرمانی حریف آسیایی، در جایگاه دوم ایستاد. در پایان این بخش نمایندگان ترکیه و روسیه عناوین سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش انفرادی دختران نیز ماندگار فرزامی با نتیجه 2-6 و 3-6 مقابل یاسمن یزدانی به پیروزی رسید و قهرمان شد. یزدانی در جایگاه دوم ایستاد و هانا شعبان پور و اولگا دانیاوا از قبرس مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدارهای فینال بخش دونفره، تیم ترکیه در جایگاه نخست ایستاد و در بخش دونفره دختران نیز زوج‌ روسیه با برتری مقابل ماندگار فرزامی از ایران و سیمای از ترکیه قهرمانی این بخش را از آن خود کردند.

این مسابقات از 21 مرداد ماه در زمین های تنیس آزادی تهران آغاز و امروز با انجام دیدار فینال به پایان رسید، همچنین مراسم اختتامیه و اهدای جوایز قهرمانان با حضور شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون و سایر مسئولان برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

انتهای پیام/