عنایتی: نتیجه عادلانه نبود

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در برابر آلومینیوم اراک مستحق برد بودیم.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، رضا عنایتی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک، گفت: نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم اما حریف پس از گل رو به بازی مستقیم آورد. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه دقت لازم را نداشتیم و بازی با تساوی پایان یافت در صورتی که مستحق پیروزی بودیم.

اولین قربانی ناکامی‌ها مربی است

عنایتی با بیان اینکه نتیجه پایان بازی عادلانه نبود، ادامه داد: از رسول خطیبی که از دوستان خوب من است تشکر می کنم، فوتبال حرفه‌ای همین است و در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم‌ها، اولین نفری که قربانی می‌شود، سرمربی است.

وی کفت: امیدوارم با تیم پیکان شرایط بهتری را تجربه کنیم و مطمئنا به دنبال رفع نقاط ضعف خواهیم بود، البته دو روز است که به تیم اضافه شده‌ام و حتی اسامی برخی بازیکنان را از نیمکت می‌پرسیدم، در مجموع برای شروع بازی بدی انجام ندادیم.

عنایتی در خصوص حواشی این بازی افزود: چنین صحنه‌هایی را ندیده بودم، خانواده در استادیوم بود و به هر دلیل تماشاگران باید خود را کنترل می‌کردند و به داور و کمک داور فحاشی نمی‌کردند.

وی در مورد داور بازی و صحنه گل مردود آلومینیوم گفت: روی این صحنه شنیدم کمک داور آفساید بازیکنی که مقابل دروازه بان بود را گرفت و پس از این اتفاق صحنه گل سالم ما که کاملا درست بود گم شد، فشار هواداران و تیم حریف، تمرکز داور را گرفت و ضرر کردیم.

انتهای پیام/